פרידה מהירה: טמיר שפירא עוזב את קרנות תמיר פישמן

למרות צמיחה מהירה, ולאחר ראיון שנתן לאחרונה, שפירא עוזב את חברת הקרנות שתנוהל על ידי אלדד תמיר שימשיך כמנכ"ל יחיד • שפירא עוזב לאחר שנה וחצי בלבד •  העזיבה סוכמה בין שני הצדדים, וכנראה באה על רקע חילוקי דעות

פחות משנה וחצי לאחר שהצטרף לתמיר פישמן כמנכ"ל משותף של קרנות הנאמנות, טמיר שפירא עוזב את החברה. בעקבות כך, אלדד תמיר, העומד בראש בית בית ההשקעות, יוותר המנכ"ל היחיד של חברת קרנות הנאמנות.

נסיבות עזיבתו של שפירא לא פורטו אך הצדדים כתבו כי מדובר בצעד שהוסכם בין הצדדים. ככל הנראה מדובר אם כן בהחלטה שנבעה מחילוקי דעות בין בית ההשקעות בהובלת אלדד תמיר לבין שפירא.

כשטמיר שפירא נכנס לתפקידו באמצע יולי 2017, ניהלה חברת הקרנות קרנות בהיקף של כ-800 מיליון שקל. כיום מנוהלים בקרנות הללו כ-2.2 מיליארד שקל. ההודעה על עזיבתו פורסמה במגנא, ללא פירוט לגבי הנסיבות.

שפירא (39) הגיע לתמיר פישמן מחברת הקרנות אילים, שבה כיהן בשלוש השנים שקדמו למעבר כסמנכ"ל השיווק. בראיון שנתן לאחרונה ל"פאנדר" אמר שפירא, בין היתר, כי "קיבלתי חברה במצב מאתגר, אבל עם פוטנציאל גדול, שצריך לטפל בה בו־זמנית בכמה חזיתות, כדי להתמודד בשוק התחרותי של עולם הקרנות... זה דרש עבודה מאומצת שנמשכת למעשה עד היום".

מבית ההשקעות נמסר, כי "סיום כהונתו של טמיר שפירא כמנכ"ל משותף בחברה נעשה בהסכמת הצדדים, בנסיבות שאין בהן עניין לציבור", כשאלדד תמיר, מנכ"ל בית ההשקעות תמיר פישמן, מסר כי "טמיר היה חלק מצוות מדהים של אנשים אשר עשה יום ולילה להתפתחות החברה בתקופה זו".

אלדד תמיר \ צילום: קובי מהגר
 אלדד תמיר \ צילום: קובי מהגר