הפרסומת לבזק בינלאומי - "טריפל במבצע כבל בן כבל - 99 שח לחודש ל-3 חודשים ראשונים" - מממוקמת השבוע בראש שלושת הדירוגים: היא גם הזכורה ביותר, גם האהובה ביותר וגם המושקעת ביותר.
בקמפיין, שנעשה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו לפי נתוני יפעת בקרת פרסום כ-1.4 מיליון שקל. עם זאת, שיעור האהדה לפרסומת נמוך בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, שעומד כעת על כ-28.9%. שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-8% מהמוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות ביותר, שעומד על 12.5%.
איי.די.איי חברה לביטוח נוכחת השבוע בטבלה עם פרסומות של שניים משלושת מותגיה - שתיהן ממוקמות גבוה בדירוג האהדה: פרסומת היונים לביטוח ישיר באמצעות באומן-בר-ריבנאי, שממוקמת במקום השני בדירוג הזכורות; והפרסומת ל-9 מיליון באמצעות גליקמן-שמיר-סמסונוב, שממוקמת במקום השלישי באותו הדירוג.
זכורות אהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.