בזק עוזבת את ת"א: שכרה 20 אלף מ"ר בפרויקט עזריאלי חולון

החברה תעזוב את המגדל המשולש בשנת 2021 אך תמשיך להיות דיירת של קבוצת עזריאלי בבניין חדש שמקימה החברה בחולון • היקף העסקה עומד על למעלה מ-190 מיליון שקל, כאשר ההסכם נחתם לתקופה של 10 שנים עם אופציות להארכה

עזריאלי / צילום: איל יצהר
עזריאלי / צילום: איל יצהר

עסקת ענק בשוק המשרדים בחולון: אחרי 20 שנה שבהן שכרה בזק 17 קומות במגדל המשולש במרכז עזריאלי בתל-אביב, צפויה החברה לעבור בשנת 2021 למשרדים חדשים ששכרה במרכז עזריאלי בחולון. בזק שכרה מקבוצת עזריאלי שטח של 19.5 אלף מ"ר בפרויקט המנור, הסמוך למרכז עזריאלי הקיים באזור התעשייה חולון. היקף העסקה עומד על למעלה מ-190 מיליון שקל, כאשר ההסכם נחתם לתקופה של 10 שנים עם אופציות להארכה.

בקבוצת עזריאלי מציינים כי בשנת 2021 תפנה בזק 17 קומות בשטח 25 אלף מ"ר במגדל המשולש אביב, אותן היא שוכרת במחיר נמוך יחסית למחיר בשוק העומד על 120 שקל למ"ר במגדלים קלאס A, וכי מספר חברות מתעניינות בשטח המתפנה שכולל גם לובי נפרד.

הפרויקט בחולון, (פרויקט המנור) תוכנן על ידי האדריכל גידי בר אוריין, יכלול 26 אלף מ"ר משרדים ו-2000 מ"ר של שטחי מסחר. היתר בניה לפרויקט עזריאלי המנור התקבל בחודש ספטמבר האחרון, והקבוצה נמצאת כיום לקראת גמר עבודות שלד החניונים ותחילת עבודות שלד בניין המשרדים. מועד הסיום המשוער להקמת הפרויקט צפוי להיות במחצית השנייה של שנת 2020, כאשר בזק צפויה לאכלס את הבניין בתחילת שנת 2021.

זוהי אחת מעסקאות השכירות הגדולות ביותר שנעשו בעיר חולון, שהולכת וצוברת מעמד כאחד ממרכזי העסקים המשמעותיים והצומחים בשנים האחרונות, כאשר קבוצת עזריאלי היתה מהשחקנים הבולטים הראשונים שתקעו יתד באזור.