דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים, לא מאמין בסקרים

וגם: עו"ד יאיר כספי מצטרף לחברה לישראל

דניאל בירנבאום / צילום: אביב חופי
דניאל בירנבאום / צילום: אביב חופי

כנס איגוד השיווק שנערך השבוע בגני התערוכה בתל אביב, משך אליו כתמיד את בכירות ובכירי הענף, כשהפעם הוא עמד, איך לא, בסימן החידושים והשינויים הטכנולוגיים והמחקר הפיתוח שמובילים אליהם. את הכנס אירחו תלמה בירו, מנכ"לית האיגוד וסיגלית הורן גלפרין, משנה למנכ"לית.

עם ובלי קשר לעניין השינויים, בדוברים היה דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים, שאמר כי אין לראות בסקרים את תכלית הכל וכי סקרים מנבאים רק את האתמול ולא את המחר. הוא קרא לקהל הנוכחים, להטביע דגלי ישראל על המוצרים שלהם.

עוד השתתפו: אייל מליס, מנכ"ל תנובה; רונן בר שלום, מנכ"ל כתר ישראל; עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל; אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים; שולה רקנאטי; עמרי לוטן, מנכ"ל מפעל הפיס; מירי סיני, מנכ"לית טרגט מרקט; עינת יוזנט-רביד, מנכ"לית אלטמן; נתי יעקבי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום; רורי סאתרלנד, יו"ר אוגילבי בריטניה, שהגיע לישראל לכבוד הכנס; דינה נבות, סמנכ"לית שיווק בנק מזרחי טפחות; היזמת צמרת פירסט; עדי אופק, מנהלת מרכז הפיתוח של מרצדס ואחרים.

מחזקים את הדירקטוריון בעוד עו"ד: יאיר כספי מצטרף לחברה לישראל

החברה לישראל הודיעה בימים האחרונים על צירופו של עו"ד יאיר כספי לדירקטוריון החברה.

כספי (47), היה שותף מנהל במשרד עורכי הדין כספי ושות' של רם כספי מאז 2006 ועד 2018, ובין השניים אין קשר משפחתי.

החברה לישראל, שבשליטת עידן עופר, היא חברת החזקות השולטת ביצרנית הדשנים כיל ובחברת האנרגיה בזן. בסיכום שנת 2018 מנייתה הייתה הבולטת מבין מניות מדד ת"א 35, עם זינוק של קרוב ל-90% בערכה, בתמיכת מניית כיל שזינקה בסיכום שנתי בכ-60%. מתחילת השנה הנוכחית נסחרת מניית החברה לישראל בשינויים מתונים, ומשקפת לחברה שווי נוכחי של כ-7.5 מיליארד שקל.

בדירקטוריון החברה לישראל מכהנים גם דן זיסקינד, לשעבר מבכירי ענקית הגנריקה טבע, האלוף במיל' יעקב עמידרור ויהושע רוזנצוויג לשעבר יו"ר הבנק הבינלאומי.

יאיר כספי/ צילום: לימור אדרי
 יאיר כספי/ צילום: לימור אדרי