טרגדיה בכולנו: אמו של ח"כ פולקמן נהרגה בתאונת דרכים ביציאה ממטה המפלגה

נעמי פולקמן, שהייתה בת 78 במותה, נפגעה ממשאית כאשר יצאה ממטה המפלגה בת"א

רועי פולקמן/ צילום: תמר מצפי
רועי פולקמן/ צילום: תמר מצפי

טרגדיה במפלגת כולנו: חברי הסיעה ויועצים התכנסו היום (ג') אחרי הצהריים במטה המפלגה ברחוב יגאל אלון 126 בתל-אביב ועבדו על ניסוח מצע המפלגה. אמו של ח״כ רועי פולקמן, נעמי פולקמן (78), ביקרה את בנה במקום. כאשר יצאה מן הבניין, בשעות הערב המוקדמות, פגע בה משאית ברחוב הסואן והיא נהרגה.

במפלגה שרויים בהלם, ובשלב הראשון לא יצאה הודעה עד שמשפחת פולקמן הודיעה לכל בני המשפחה.

ח"כ פולקמן, ספד הערב לאמו נעמי ואמר "אמא העניקה לי בילדותי את הזכות להכיר את ארץ ישראל בזכות עבודתה. היא הייתה סבתא נפלאה לשלושת ילדיי, ואמא למופת. הייתי ילד לא קל והיא השקיעה את כל מה שיכולה הייתה לתת לי כדי שאהיה הבנאדם שאני היום, ועל זה אני חייב לה לנצח. אמא צלצלה אליי בשעה 16:14 דקות, רגע לפני שעזבה את מטה המפלגה, ואמרתי לה שלא תחכה לי כי אני מגיע באיחור לפגישה שהייתה לי - כואב לי שלא הספקתי להיפרד מאמא היום בפעם האחרונה".

ממפלגת כולנו נמסר: "מפלגת כולנו מודיעה בצער רב על מותה של תושבת העיר תל-אביב, נעמי (ליב) פולקמן, בת ה-78, אמו של ח"כ רועי פולקמן. נעמי ז"ל, נדרסה למוות בידי רכב פוגע בעת שיצאה ממטה המפלגה שבתל-אביב. חברי מפלגת כולנו מביעים את תנחומם הכנים והעמוקים לרועי, בנה היחיד ולכל משפחתו. פרטים על מועד הלוויה ומיקום השבעה יתפרסמו בהמשך".

נעמי (ליב) פולקמן, תובא למנוחות ביום חמישי 7.2 בשעה 13:00 בבית העלמין 'ירקון'. מסע הלוויה ייצא מבית ההספד 'שער הגאולה'.