ריאנאייר מציגה: תוכנית נאמנות שנתית עם חידושים והבטחות

חברת הלואו קוסט מתחייבת לספק ללקוחות את התעריפים הנמוכים ביותר, ומצהירה כי לקוח שבתוך 3 שעות אחרי שביצע הזמנה ימצא תעריף נמוך יותר אצל חברה מתחרה - ריאנאייר תשלם את ההפרש במחיר ועוד 5 אירו כפיצוי

ריאנאייר / צילום: שאטרסטוק
ריאנאייר / צילום: שאטרסטוק

אחרי שנה רוויה בשיבושים בטיסות ב-2018 לאור שביתות של טייסיה, ותסכול מצד אלפי לקוחות, חברת הלואו קוסט ריאנאייר, שלפי הערכותיה תטיס השנה 152 מיליון נוסעים, מכריזה על תוכניות מקיפה לשיפור מערך הטיסה והשירות ללקוחותיה.

מה למשל? בסעיף הראשון החברה מתחייבת לספק ללקוחות את התעריפים הנמוכים ביותר, כשהיא מצהירה כי לקוח שבתוך 3 שעות אחרי שביצע הזמנה ימצא תעריף נמוך יותר אצל חברה מתחרה - ריאנאייר תשלם את ההפרש במחיר ועוד 5 אירו כפיצוי.

עוד תציע ריאנאייר תמיכה ושירות לקוחות 24/7 שייתן מענה אחרי שתי דקות המתנה. בנושא השירותי היא מתחייבת כי תביעות בדרישה לפיצוי ייענו תוך 10 ימים.

סעיף חשוב יאפשר לבצע שינויים בהזמנות בטווח של 48 שעות מאז שנעשו, ובתמורה לתשלום של 200 אירו בשנה תאפשר החברה בחירת מושבים ללא עלות ומעבר מהיר ומועדף בבורדינג. ריאנאייר מתחייבת להשתפר בפן הסביבתי עם תוכנית ארוכת-טווח להפחתת פליטת מזהמים, ובתוך 5 שנים היא מתחייבת להיות נקייה מפלסטיק.

שיפורים אחרים יכללו שכלולים בטכנולוגיית חיפוש הטיסות גם במובייל, ובמקביל היא תציע שירותים נוספים כמו כרטיסים לאירועי ספורט. זאת ועוד, בקיץ תצטייד החברה במטוסי בואינג מקס, שמבחינתה מהווים נקודת מפנה, היות שהם יציעו מרווח גדול יותר לרגליים.

בתוך כך, ריאנאייר מתחייבת להמשיך להציע תעריפים נמוכים ברמה "שאי-אפשר יהיה להתחרות בנו".