הפרסומת החדשה לבזק אינטרנט - הזכורה, האהודה והמושקעת ביותר השבוע

בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו כ-1.1 מיליון שקל • הפרסומת לקסטרו עם רותם סלע המחליקה על גלגליות - במקום שני בדרוג האהדה

גידי גוב בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן
גידי גוב בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן

הפרסומת החדשה לבזק אינטרנט בכיכובו של גידי גוב היא הפרסומת הזכורה, האהודה והמושקעת ביותר השבוע. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה בכ-29% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.7%. שיעור האהדה לפרסומת נמוך בכ-14% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 25.5%.

בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום כ-1.1 מיליון שקל, בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.

השבוע עלתה לאוויר פרסומת חדשה לקסטרו - הפרסומת הראשונה שיצר עבורם משרד הפרסום אדלר-חומסקי לאחר שנים בהן נוהל תקציב הפרסום של החברה בראובני-פרידן. עם עלייתו לאוויר עורר הקמפיין שלל תגובות בענף הפרסום בשל הדמיון הברור שלו לקליפ של השיר "Gold". בענף היה מי שראה בכך העתקה. אחרים ראו בזה מחווה שמקובל לעשות בשימוש לקטע תוכן מוכר. כך או כך, הצרכן, שפחות מודע לניואנסים של הברנז'ה, לא מאוד התרשם מתפישת ההעתקה, והפרסומת עם רותם סלע המחליקה על גלגליות ממוקמת במקום שני בדרוג האהדה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 459 (לעומת 449 פרסומות בשבוע שעבר). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-35.5 מיליון שקל (לעומת 32.5 מיליון בשבוע שעבר). 

הזכורות והאהובות
 הזכורות והאהובות