אחרי המכירה לג'ורג' חורש: מה יקרה לתקציב הפרסום של סופר-פארם?

סופר-פארם נחשבת לאחד משלושת המפרסמים הגדולים במשק: ב-2018 תקציב הפרסום שלה הסתכם בכ-45.7 מיליון שקל • החברה נחשבת למפרסמת נאמנה, והתקציב שלה מטופל כבר שנים רבות במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

סופר-פארם היא המפרסמת הגדולה ביותר בקטגוריית רשתות השיווק, והיא נחשבת לאחד משלושת המפרסמים הגדולים במשק. ב-2018 תקציב הפרסום של הרשת הסתכם בכ-45.7 מיליון שקל. החברה נחשבת למפרסמת נאמנה, והתקציב שלה מטופל כבר שנים רבות במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

מעבר לתקציב הגדול, סופר-פארם נחשבת לחברה חדשנית, שמאמצת במהירות שינויים וטכנולוגיות ומקפידה באופן רציף כמעט לטפח את התדמית.

גם בתחום יחסי הציבור שמרה סופרפארם על נאמנות לנותני השירות שלה. כשחלק מתקציב יחסי הציבור שלה עבר, אחרי 20 שנה, משלמור תקשורת לשלום תל-אביב - הידיעה עוררה סערה בתעשייה.

מה יקרה לתקציבים האלה בעקבות העסקה? הניסיון מלמד כי שינוי בעלות ואפילו שינויים בהנהלה גוררים לפעמים גם החלפת משרדי פרסום ויחסי ציבור. הדברים מתחדדים במיוחד אם מביאים בחשבון שגם ג'ורג' חורש נאמן לנותני השירות שלו. משרד הפרסום שלו ב-25 בשנים האחרונות שלו הוא יהושע TBWA, ומשרד יחסי הציבור שלו הוא שלמור תקשורת.

האם התקציבים של סופר-פארם יחליפו ידיים בעקבות מכירת המניות לג'ורג' חורש? מאחר שבמסגרת ההסכם ליאון קופלר ביקש לשמור על עצמאות ניהולית, האפשרות הזאת נראית כרגע פחות סבירה.