הבורסה אישרה לקנביט לצאת מרשימת השימור

זאת בעקבות גיוס של 31.4 מיליון שקל מן הציבור בשבוע שעבר • בחודשים האחרונים קנביט חתמה על הסכם השקעה עם קבוצת משקיעים בהובלת ברק רוזן, מבעלי השליטה בחברת הנדל"ן ישראל קנדה

קנאביס / אילוסטרציה: Shutterstock
קנאביס / אילוסטרציה: Shutterstock

חברת הקנאביס קנביט הודיעה היום (ג') כי הבורסה אישרה לה לצאת מרשימת השימור, וזאת בעקבות גיוס של 31.4 מיליון שקל מן הציבור שנערך בשבוע שעבר. מניית החברה ירדה הבוקר 3.6% ונבחרת במחיר המהווה פרמיה של 15% על מחיר ההנפקה. שווי החברה עומד על 236 מיליון שקל.

קנביט , שנוסדה ומנוהלת על ידי ירון רצון (מנכ"ל) ועמי ססלר (יו"ר), היא חברת חדשה יחסית בתחום הקנאביס, המקימה בימים אלה חוות גידול קנאביס, ולדבריה נמצאת מרחק מספר חודשים מזריעה וקצירה ראשונים במתקן. בחודשים האחרונים חתמה על הסכם השקעה עם קבוצת משקיעים בהובלת ברק רוזן, מבעלי השליטה בחברת הנדל"ן ישראל קנדה. בקבוצה שותף גם מנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבאום.

קבוצת רוזן צפויה להשקיע 32 מיליון שקל בקנביט, תמורת מניות שיהוו לאחר ההקצאה ולאחר הגיוס הנוכחי כ-52% מהחברה. ההשקעה תיכנס לתוקף לא לפני 20 במאי. היא תתבצע במחיר של 2.4 שקל בלבד למניה, דיסקאונט של כמעט 90% על המחיר הנוכחי .

קנביט תגדל במתקן שהיא מקימה בימים אלה מוצרים שתמכור בעצמה וכן בכוונתה לגדל קנאביס עבור חברת תיקון עולם עד שהמתקן העצמאי של האחרונה יהיה מוכן. לאחרונה קיבלה קנביט אישור לייבא את הזרעים שמהם תגדל את סבב הצמחים הראשון, שישמש אותה להוכחת תקינות הגידול שלה בפני משרד הבריאות, לשם קבלת אישור גידול נאות . רק לאחר גידול 180 שתילים לביקורת, והשמדתם, החברה תוכל לגדל עבור השוק .

קנביט חתמה לאחרונה על הסכם שת"פ עם בית החולים הפרטי הרצליה מדיקל סנטר, לאספקת מוצריה לבית החולים, לטיפול ולמחקר, לכשתקבל קנביט את אישור השיווק עבורם. כמו כן יש לה הסכם שיווק עם חברת נמסטה הקנדית, הנסחרת לפי שווי של 122 מיליון דולר בבורסת ה -CVE בקנדה .