הסברה | פודקאסט

הכירו את מנהלות השיווק שהחליטו לצאת למשימת הסברה לאומית

סופי מלניק-אמיתי, שירה לוי-ברקן, שירי גרוסברד ואפרת פניגזון הן ארבע מנהלות שיווק בכירות • מתוך רצון להציג את ישראל בעולם כמעצמת שיווק, הן בחרו לצאת למשימה לאומית ולהקים קהילה שהיא לא רק מקצועית אלא גם הסברתית • האזינו לפודקאסט החדש ב"גלובס" • קומיוניקאסט - פודקאסט על קהילות

העולם מכיר את ישראל כסטארט-אפ ניישן, אלא שיש כאלה שמעוניינות להציג אותנו גם כמעצמת שיווק.
מי שהחליטו להרים את הכפפה ולהקים קהילה שהיא לא רק מקצועית אלא גם הסברתית, הן ארבע מנהלות שיווק בכירות מחברות מובילות בארץ - סופי מלניק-אמיתי, שירה לוי-ברקן, שירי גרוסברד ואפרת פניגזון.

כשמנהלי שיווק בכירים מתמודדים עם שאלות כמו איך מפטרים עובד בגרמניה, איך מוצאים חברת PR בספרד ועם הבדידות בנסיעות הרבות ובשעות לא שעות, הקהילה נותנת מענה לשאלות קשות והופכת לבית חם.

האזינו לפרק הבכורה של קומיוניקאסט ב"גלובס" - פודקאסט על קהילות בהנחיית טליה תורג'מן. הפרקים הקודמים זמינים באפליקציות הפודקאסטים השונות 

■■

Communicast הוא פודקאסט על קהילות.
בכל שבוע תוכלו לשמוע ממנהלי הקהילות המובילים בארץ ובעולם על העשייה שלהם. חלקם עובדים בחברות, ארגונים ועמותות וחלקם פשוט הקימו קהילות מהלב ומהבטן וגם מצאו להן מודל עסקי. מה זה ניהול קהילה, איך קהילות מצמיחות עסקים ומה נדרש בכדי להיות מנהלי קהילות? בפודקאסט תמצאו תשובות לשאלות אלה ואחרות.
הפודקאסט הינו בשיתוף מערכת "גלובס", ובתמיכת Rise TLV.

את התכנית מנחה טליה תורג'מן, מייסדת Secret Dinner, מיזם שעוזר לחברות בפיתוח עסקי בינלאומי על ידי ארוחות סודיות.
טליה מובילה את קהילת מנהלי הקהילות הרשמית מטעם פייסבוק בישראל, היא אחת מבין 110 מובילי קהילות מקומיות בכל העולם כחלק מתכנית Community Leadership Circles.