מי צפה על אצטדיון בלומפילד ולמה הוא מצפה?

וגם: דירקטוריון פעילות החומוס של שטראוס באירופה ניגב חומוס בישראל • הרשת החברתית

דורון ספיר, רמי לוי, ערן יסעור וליאור כלפון. על כשלונות ובנייה מחדש / צילום: מורן מיטלקה
דורון ספיר, רמי לוי, ערן יסעור וליאור כלפון. על כשלונות ובנייה מחדש / צילום: מורן מיטלקה

 

כ-30 בכירות ובכירים הגיעו בתחילת השבוע למפגש שערך ארגון סופרברנדס, הבוחר מדי שנה את "מותגי העל" שלו. בתוכנית האמנותית: הרצאה של השחקן והיוצר ליאור חלפון שסיפר לנוכחים על העליות והמורדות שחווה לאורך הקריירה, וכיצד הכישלונות היו אלה שסייעו לו בהמשך דרכו.

נציגי הארגון בישראל, אתי עמיעד וערן יסעור, אירחו בין היתר את: עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל; רמי שביט, בעלי ומנכ"ל המשביר לצרכן; רמי לוי, בעלי רמי לוי שיווק השקמה; דורון ספיר, מנכ"ל מגדל הפורש; צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה צריכה; עמיחי קילשטיין, מנכ"ל מאצ' ריטייל; גבי רוטר, מבעלי השליטה ומנכ"ל משותף בקסטרו; עזרא כהן, יו"ר ומייסד מחלבות גד; אבי שומר, מבעלי ומנכ"ל צומת ספרים; רונן נמני, בעלי קבוצת קפה קפה; עופר ואביב איתני, מבעלי רשת ביתילי; ואחרים. 

בדרך למפגש, שנערך בקופיולה בתל אביב, התבקשו המוזמנים לעבור דרך חנות הצמיגים שבקומת הקרקע של הבניין. לאחר שעלו לקומה השלישית, הם צפו בנוף המשקיף על השיפוצים שנערכים באצטדיון בלומפילד. רוטר, אוהד מכבי תל אביב, סיפר לשוויימר, אוהד הפועל באר שבע, כי הוא ממתין בקוצר רוח לסיום השיפוצים. 

דירקטוריון פעילות החומוס של שטראוס באירופה ניגב חומוס בישראל

עפרה שטראוס, יו"רית קבוצת שטראוס, וגיורא בר דעה, מנכ"ל הקבוצה, מארחים השבוע את דירקטוריון חברת הסלטים והמטבלים אובלה המוחזקת בשותפות על ידי שטראוס (50%) וקבוצת פפסיקו העולמית (50%). בחברי הדירקטוריון שהגיעו לביקור נחת בישראל גם יו"ר אובלה, פדרו פדיירנה, ומי ששימש עד לאחרונה כיו"ר פפסיקו במקסיקו.

בין ישיבה לישיבה מצאו חברי הדירקטוריון זמן לבקר בבית ההנצחה בנהריה שם הוקמה לפני 80 שנה חברת שטראוס על ידי הילדה וריכארד, סבתה וסבה של עפרה, וכן לבקר בשוק של עכו שם טעמו מהחומוס המקומי (סעיד ואבו חמיד). אובלה מייצרת ומשווקת בעיקר חומוס במדינות אוסטרליה ניו זילנד, מקסיקו, הולנד וגרמניה, כשבאוסטרליה ובמקסיקו היא נחשבת לשחקנית החומוס הגדולה ביותר.

בתחילת החודש מונה לעמוד בראש אובלה מי ששימש עד לאחרונה מנכ"ל מחלבות שטראוס, אלי איצקין. בימים אלה היא פועלת להרחבת הפעילות שלה באירופה בניסיון להפוך אותה להצלחה משמעותית כפי שעשתה עם פעילות החומוס שלה בארה"ב תחת השם סברה. את הרבעון הראשון של 2019 סיימה אובלה עם מכירות של 45 מיליון שקל, גידול של 11.6% ביחס לרבעון המקביל אשתקד והפסד תפעולי של 5 מיליון שקל, שיפור של 19% ביחס לרבעון הראשון ב-2018.

■ שני מוזס

פדרו פדיירנה, עפרה שטראוס וגיורא בר דעה / צילום: אלמן סניה
 פדרו פדיירנה, עפרה שטראוס וגיורא בר דעה / צילום: אלמן סניה