תקלה מנעה הגשת מועמדות לתפקיד מנהל רשת ב', והמכרז הוארך

תקלה באתר האינטרנט של תאגיד השידור "כאן" שיבשה את האפשרות להגיש מועמדויות לתפקיד מנהל רשת ב' • תוקף פרק הזמן שהוקצב להגשת מועמדויות היה אמור לפוג ב-23 במאי, אך הוא הוארך עד היום

מנכ"ל תאגיד השידור, אלדד קובלנץ / צילום: דן חיימוביץ'
מנכ"ל תאגיד השידור, אלדד קובלנץ / צילום: דן חיימוביץ'

כאן תקלה: המועד הסופי להגשת מועמדות לתפקיד מנהל רשת ב' הוארך, מאחר שתקלה באתר האינטרנט של תאגיד השידור שיבשה את האפשרות להגיש מועמדויות לתפקיד. פרק הזמן שהוקצב להגשת מועמדויות היה מלכתחילה קצר מאוד - שבוע בלבד - ותוקפו אמור היה לפוג ב-23 במאי. בעקבות התקלה הוארך מועד ההגשה עד היום (ב').

מנהל רשת ב' הוא תפקיד הטומן בחובו אחריות גדולה, שכן בפועל מי שמחזיק בו מעצב במידה רבה את תכני האקטואליה המשודרים בתאגיד. עם זאת, תנאי הסף לתפקיד, כפי שהוגדרו לצורך המכרז, אינם גבוהים מאוד: תואר אקדמי איננו נדרש כלל ונחשב בגדר יתרון בלבד. גם עבר של עיתונאי לא נדרש, אך נדרשים 10 שנים של ניסיון עריכתי בתחום החדשות ברדיו ו/או בטלוויזיה ולפחות 3 שנות ניהול צוות של מעל ל-10 עובדים.

נזכיר כי לאחרונה הודיע מנהל כאן רשת ב', עומר בן רובי, על פרישתו מתפקידו בתום קדנציה של 3 שנים. בן רובי פרש מסיבות אישיות ומתוך "צורך ורצון להפחית בעומס העבודה, לשנות אורח חיים ולהצליח להיות יותר עם המשפחה". בינתיים ממלא את התפקיד באופן זמני אסף שלונסקי.

בתאגיד השידור בחרו שלא להגיב.