פרקליט מפלגת "יש עתיד" לשעבר עשוי להצטרף לצוות ההגנה של נתניהו

עו"ד בעז בן-צור - שייצג את מפלגתו של יאיר לפיד עד לפני כשלוש שנים וייצג גם את איל ההון ארנון מילצ'ן - נמצא במגעים מתקדמים להצטרפות לצוות ההגנה של רה"מ לקראת הליכי השימוע • ראש צוות ההגנה של נתניהו עד לאחרונה, עו"ד נבות תל-צור, פרש מהייצוג בשל אי-הסכמה בסוגיית שכר-הטרחה

עו"ד בעז בן-צור / צילום: שלומי יוסף
עו"ד בעז בן-צור / צילום: שלומי יוסף

פרקליט מפלגת יש עתיד לשעבר עשוי להצטרף לצוות ההגנה של ראש הממשלה בנימין נתניהו: עו"ד בעז בן-צור - שייצג את מפלגתו של יאיר לפיד עד לפני כשלוש שנים וייצג גם את איל ההון ארנון מילצ'ן, "כוכב" תיק 1000 - נמצא במגעים מתקדמים להצטרפות לצוות ההגנה של נתניהו לקראת הליכי השימוע שצפוי להיערך לו בתחילת חודש אוקטובר הקרוב. 

אם המגעים בין הצדדים יבשילו, עו"ד בן-צור ייצג את נתניהו בתיקים 2000 ו-4000, ולא בתיק 1000 (תיק המתנות ממילצ'ן), וזאת כיוון שכאמור הוא ייצג את מילצ'ן בעבר. 

כזכור, נתניהו מיוצג כיום על-ידי עו"ד עמית חדד. ראש צוות ההגנה של נתניהו עד לאחרונה, עו"ד נבות תל-צור, פרש מהייצוג בשל אי-הסכמה בסוגיית שכר-הטרחה.

נזכיר כי היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, החליט בסוף חודש פברואר להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע בגין שוחד ומרמה והפרת אמונים נגד נתניהו בתיקים 1000, 2000 ו-4000. בימים האחרונים הודיע ראש הממשלה על כוונתו לנצל את זכותו להליך שימוע, שלפי קביעת היועמ"ש צפוי להיערך בתחילת חודש אוקטובר הקרוב.

עם זאת, נתניהו וסנגוריו ממשיכים במאמצים לדחות את מועד השימוע. לטענתם, הבחירות החוזרות לכנסת ש"נכפו" על נתניהו צריכות להביא לדחיית השימוע פעם נוספת. זאת, לאחר שהוא כבר נדחה מחודש יולי לתחילת אוקטובר.

*** חזקת החפות: ההליכים הפליליים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו עודם בעיצומם. נתניהו מכחיש את המיוחס לו, ושמורה לו חזקת החפות.