זה לא פתרון משמיים: כך ענן יכול להפחית את זיהום האוויר

פט גלסינגר, מנכ"ל חברת הענן והווירטואליזציה VMware, ביקר בשבוע שעבר בישראל, ביקור שכלל גם מפגש עם נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין • גלסינגר הדגיש בכנס את חשיבות הענן לעתיד המשק הישראלי והזכיר את מרכז המו"פ של החברה בישראל כמשפיע על פיתוח דור חדש של טכנולוגיות ענן

נמרוד קוזלובסקי, אלי שקד, פט גלסינגר ואהרון אהרון / צילום: ניב קנטור,
נמרוד קוזלובסקי, אלי שקד, פט גלסינגר ואהרון אהרון / צילום: ניב קנטור,

פט גלסינגר, מנכ"ל חברת הענן והווירטואליזציה VMware, ביקר בשבוע שעבר בישראל, ביקור שכלל גם מפגש עם נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין. את גלסינגר אירח אלי שקד, מנכ"ל הסניף הישראלי של החברה, ובין היתר השתתפו השניים בכנס ברידינג 3 בתל אביב .

גלסינגר הדגיש בכנס את חשיבות הענן לעתיד המשק הישראלי והזכיר את מרכז המו"פ של החברה בישראל כמשפיע על פיתוח דור חדש של טכנולוגיות ענן. לטענתו, טכנולוגיות החברה אפשרו להתריע ובכך למנוע זיהום אוויר בהיקף של 340 מיליון מטרים מעוקבים של דו-תחמוצת הפחמן, היקף השווה בערכו לתצרוכת החשמל השנתית של 43% מבתי האב בארה"ב.

באורחים שהגיעו לפגוש את גלסינגר היו: ד"ר נמרוד קוזלובסקי, שותף בהרצוג פוקס נאמן ובקרן JVP; אהרון אהרון, מנכ"ל רשות החדשנות; איילה חכים, מנהלת חטיבת הטכנולוגיה בבנק מזרחי ; אבנר זיו מנהל חטיבת טכנולוגיות המידע בבנק ישראל ; אבי פולק, מנהל תשתיות בבנק לאומי ; אריה דרעי מנהל הזרוע הטכנולוגית בבנק דיסקונט ; עוזי מסיקה, מנהל תשתיות המחשוב בכאל; ואחרים .