דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

מהארלי דיווידסון עד האירוויזיון: מי הם המותגים עם קהל הנאמנים האדוק ביותר

מה קורה כשהערצה למותג שוברת שיאים ומוסכמות? סמנכ"לי שיווק ישראלים החברים באיגוד השיווק בחרו עבור "גלובס" את המותגים שהנאמנות אליהם הגיעה לרמה של פנאטיות דתית

סמנכ"לי שיווק בוחרים את המותגים עם הנאמנים האדוקים ביותר / צילום: ורד שדמי שלמה, גלובס
סמנכ"לי שיווק בוחרים את המותגים עם הנאמנים האדוקים ביותר / צילום: ורד שדמי שלמה, גלובס

תשעה סמנכ"לי שיווק, החברים באיגוד השיווק, בחרו את מותגים שנהנים מקהל הלקוחות האדוק ביותר. 

1. סמנכ"לית השיווק במזרחי טפחות דינה זוארץ-נבות בחרה בתל-אביב

תל אביב / צילום: שאטרסטוק
 תל אביב / צילום: שאטרסטוק

דינה זוארץ-נבות, סמנכ"לית שיווק, פרסום ופיתוח עסקים ומנהלת חטיבה בבנק מזרחי טפחות, בוחרת בעיר ללא הפסקה, שהפכה ל"עיר מקלט" לערכי החופש, ואי-אפשר לדמיין את ישראל בלעדיה ● לחצו כאן לכתבה המלאה

2. סמנכ"ל שיווק גלובלי בסודהסטרים מתי יהב בחר ב-NBA

לברון ג'יימס מול לואל דנג, קליבלנד קאבלירס נגד מיאמי היט, NBA / צלם: רויטרס
 לברון ג'יימס מול לואל דנג, קליבלנד קאבלירס נגד מיאמי היט, NBA / צלם: רויטרס

יהב כותב על דיוויד סטרן שהצליח להפוך את ליגת הכדורסל NBA מהאחות החורגת של הספורט האמריקאי לנסיכה ● לחצו כאן לכתבה המלאה

3. ראש מטה השיווק בפועלים אסף אזלואי בחר בנטפליקס

שלט טלוויזיה עם לחצן מובנה של נטפליקס / צילום: Harry Wedzinga, שאטרסטוק
 שלט טלוויזיה עם לחצן מובנה של נטפליקס / צילום: Harry Wedzinga, שאטרסטוק

אזולאי מאמין שנטפליקס הקימה סוג של דת חדשה, שבה כל אחד מקבל בדיוק את מה שהוא רוצה ● לחצו כאן לכתבה המלאה

4. סמנכ"לית השיווק בפסגות קרן ברנע-ברגר בחרה בנייקי

נעלי נייקי / צילום: Shuttertstock
 נעלי נייקי / צילום: Shuttertstock

ברנע-ברגר בחרה בנייקי, שהפכה את קהילת מעריצי הסניקרס - "סניקרהדס" - לתופעה ושכללה את התעשייה הזו לדרגה של אמנות ● לחצו כאן לכתבה המלאה 

5. המשנה למנכ"לית איגוד השיווק הישראלי סיגלית הורן־גלפרין בחרה בהארלי דיווידסון

אופנוע של הארלי דיווידסון / צילום: רויטרס
 אופנוע של הארלי דיווידסון / צילום: רויטרס

סיגלית הורן־גלפרין, משנה למנכ"לית איגוד השיווק הישראלי, בחרה בהארלי דיווידסון, שהצליח ליצור מעין "שבט" כלל-עולמי שכל אחד יכול למצוא בו מקום. זה כבר לא מותג, זו דרך חיים ● לחצו כאן לכתבה המלאה

6. סמנכ"לית השיווק בסוגת יעל פודולסקי בחרה בקוקה-קולה

קמפיין קוקה-קולה טעם החיים/ צילום:סטודיו דחף
 קמפיין קוקה-קולה טעם החיים/ צילום:סטודיו דחף

פודולסקי בחרה בקוקה-קולה, שאף מתחרה לא הצליח לדחוק הצידה ב-125 שנות קיומו ● לחצו כאן לכתבה המלאה

7. סמנכ"לית שיווק בהוט מירי לוין בחרה ב"משחקי הכס"

משחקי הכס / צילום באדיבות HBO ו-yes
 משחקי הכס / צילום באדיבות HBO ו-yes

לוין בחרה ב"משחקי הכס", שהביאה משהו גדול וחדש לחיי הצופים ● לחצו כאן לכתבה המלאה

8. סמנכ"ל השיווק והדיגיטל במנורה מבטחים ירדן פלד בחר בקפה טורקי עלית

קפה טורקי של עלית / צילום: תמר מצפי, גלובס
 קפה טורקי של עלית / צילום: תמר מצפי, גלובס

פלד בחר בקפה טורקי עלית - המותג שהצליח לכבוש את השוק הישראלי ולהפוך את הקפה השחור לחלק מהשפה ומהמנהגים שלנו ● לחצו כאן לכתבה המלאה

9. סמנכ"לית שיווק בסיבוס סודקסו קרן ויזמן בחרה באירוויזיון

האירוויזיון / צילום : Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב
 האירוויזיון / צילום : Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

קרן ויזמן, סמנכ"לית שיווק בחברת סיבוס סודקסו, בחרה באירוויזיון שכבר מזמן לא סתם תחרות שירים רגילה, אלא סוג של קאלט ● לחצו כאן לכתבה המלאה

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות