בריגה נכנסת לתחום המרכזים המסחריים: תקים מרכז בעיר ימים בנתניה בהשקעה של 165 מיליון שקל

המרכז, שנבנה בהשקעה של 165 מיליון שקל, אמור לפתוח את שעריו במרץ 2020 תחת השם "פיאנו" וישתרע על שטח של כ-9.5 דונם, עם כ-7,000 מ"ר המיועדים למסחר • על רקע המשבר בענף האופנה והגידול במסחר המקוון, חנויות אופנה יהוו חלק זניח מהתמהיל במתחם – כ-5%

PIANO. מתחם קניות ובילוי חדשני יוקם בשכונת בעיר ימים פולג בנתניה / צילום: הדמיה: סטודיו
PIANO. מתחם קניות ובילוי חדשני יוקם בשכונת בעיר ימים פולג בנתניה / צילום: הדמיה: סטודיו

קבוצת בריגה נכנסת לתחום המרכזים המסחריים ומקימה מרכז מסחרי שכונתי בעיר ימים בשכונת פולג בנתניה. המרכז, שנבנה בהשקעה של 165 מיליון שקל, אמור לפתוח את שעריו במרץ 2020 תחת השם "פיאנו" וישתרע על שטח של כ-9.5 דונם, עם כ-7,000 מ"ר המיועדים למסחר.

יזמי הפרויקט הם קבוצת בריגה ואנשי העסקים דודו מכלוף ובר אבדיאב שאינם מגיעים מתחום הנדל"ן המסחרי, וזוהי כניסתה הראשונה לתחום המרכזים השכונתיים שהולך ומתרחב על רגע האתגרים שחווה הענף בימים אלה. עד כה הושלם שיווק של כ-70% מהמתחם.

לדברי אבדיאב, על רקע המשבר בענף האופנה והגידול במסחר המקוון, חנויות אופנה יהוו חלק זניח מהתמהיל במתחם - כ-5%, וזאת באופן שייצר בידול אל מול קניון עיר ימים שפועל בסמוך. בשנתיים האחרונות מתמודד ענף האופנה עם קשיים אדירים, והעובדה שהמרכז החדש נבנה בסמיכות לקניון, גורמת לחוסר כדאיות עבור רשתות האופנה בהקמת חנויות נוספות במתחם שעשויות לייצר קניבליזציה לחנויות הקיימות. דמי השכירות במרכז החדש גבוהים באופן יחסי, ועומדים בממוצע על כ-290 שקל למ"ר, זאת בנוסף לדמי ניהול של כ-30 שקל למ"ר.

במקום אופנה, יאכלסו את המתחם עסקי הסעדה ביניהם הרשת האסייתית Walk to Wok, סופרמרקט של פוליצר, רשת הסופרמרקטים פרימיום מחדרה בשטח כ-1,000 מ"ר, מתחם של UFC (רשת בינלאומית לאומנויות לחימה) בשטח של כ-600 מ"ר, וזאת לצד נותני שירות דוגמת בנקים וקופות-חולים.