סטימצקי הפסידה במכרז - החברה של טדי שגיא תפעיל את חנות המתנות בדיוטי פרי

תקופת המכרז היא לשש שנים עם אפשרות הארכה לשנתיים נוספות, החל מנובמבר הקרוב • מחזור המכירות בחנות מוערך בכ-150 מיליון שקל לאורך תקופת ההסכם • מנכ"ל חברת LAYAM שזכתה במכרז: "בכוונתנו להרחיב את פעילות הדיוטי פרי, והזכייה במכרז היא צעד ראשון בכיוון"

נתב"ג / צילום: איל יצהר
נתב"ג / צילום: איל יצהר

עסקי הדיוטי פרי שבבעלות טדי שגיא מתרחבים: חברת לים (LAYAM) זכתה במכרז רשות שדות התעופה להפעלת חנות המזכרות והמתנות במתחם הדיוטי פרי בנתב"ג, ותחליף את סטימצקי שהפעילה את החנות עד היום.

תקופת המכרז היא לשש שנים עם אפשרות הארכה לשנתיים נוספות, החל מנובמבר הקרוב. מחזור המכירות בחנות מוערך בכ-150 מיליון שקל לאורך תקופת ההסכם.

חברת לים נערכת לשפץ את החנות, שמשתרעת על שטח של כ-100 מ"ר עם שטח מחסנים של כ-136 מ"ר, ולהרחיב את מגוון המוצרים בה בהשקעה מוערכת של כמיליון שקל.

לדברי שי טנג'י, מנכ"ל החברה, "כפי שכבר הצהרנו, בכוונתנו להרחיב את פעילות הדיוטי פרי, והזכייה במכרז החדש היא צעד ראשון בכיוון".

מנכ"ל חברת סקאל דיוטי פרי שי טנג'י /  צילום: : רויטל מיקיליס
 מנכ"ל חברת סקאל דיוטי פרי שי טנג'י / צילום: : רויטל מיקיליס

לפני כתשעה חודשים רכשה קבוצת שגיא ממשפחת סקאל את פעילות הדיוטי פרי שלה ואת חברת לים. פעילות הדיוטי פרי הנוכחית של לים כוללת 3 חנויות פטורות ממכס בנתב"ג, חנויות דיוטי פרי בנמלי ישראל השונים, חנות דיוטי פרי לדיפלומטים בתל-אביב, חנויות דיוטי פרי על אניות נוסעים ואספקת מוצרי דיוטי פרי לגופים שונים כגון חברות תעופה, כוחות האו"ם וגופים מסחריים. בנתב"ג מפעילה לים חנויות צעצועים בטרמינל 3 ובטרמינל 1 וכן חנות אופנת ילדים בטרמינל 3.