מנכ"ל פרטנר על מתחרים בשוק: "שחקנים אופורטוניסטים שבאים לעשות סיבוב לטווח קצר"

איציק בנבנישתי פרסם מכתב לעובדים בעקבות הדוחות הכספיים שפורסמו אתמול ועקץ את המתחרים: "בניגוד לכל המתחרות שמנסות לחקות אותנו, פרטנר היא החברה היחידה שלא צריכה להחליף ממירים ללקוחותיה כדי להיות ערוכה להרגלי הצפייה החדשים"

מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי. עוקץ את המתחרים / צילום: יונתן בלום
מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי. עוקץ את המתחרים / צילום: יונתן בלום

מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, ממשיך בהתקפות נגד מתחרים בשוק (כנראה חלק מהם) וקורא להם "שחקנים אופורטוניסטים שבאים לעשות סיבוב לטווח קצר" - כך עולה ממכתב ששלח בנבנישתי לעובדים בעקבות פרסום דוחות החברה לרבעון השני של 2019

בהודעה לעיתונות אתמול (ג') התרברב בנבנישתי ואמר כי "פרטנר ערוכה טוב יותר ממתחרותיה להתמודד עם האתגרים המורכבים בשוק התקשורת הישראלי, שסובל מכשלי שוק מתמשכים. החברה ממשיכה להציג מגמות חיוביות במדדים העיקריים, מאזן חזק ומצוינות תפעולית, בזמן שמתחרותיה מתמודדות עם ירידות ערך וחוסר יציבות". בכך כיוון למחיקות שבוצעו בבזק ובדסק"ש, בפלאפון ובסלקום (בהתאמה), בעקבות הרחבת התחרות בשוק הסלולר.

לאמירה של מנכ"ל פרטנר, שנתפסת על-ידי מתחריו כשחצנית, נוספו עוד התבטאויות מתרברבות בהודעה לעובדים: "בניגוד לכל המתחרות שמנסות לחקות אותנו, פרטנר היא החברה היחידה שלא צריכה להחליף ממירים ללקוחותיה כדי להיות ערוכה להרגלי הצפייה החדשים". בכך בנבנישתי עקץ בעיקר את סלקום והוט, שצריכות להחליף ממירים חדשים לחלק מהלקוחות שלהם שירצו שדרוג. 

כאמור, אתמול פרסמה פרטנר את דוחותיה לרבעון השני של השנה, אותם סיימה ברווח נקי של 3 מיליון שקל ועם הכנסות של 781 מיליון שקל, המהווים ירידה של 2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

פרטנר סירבה להגיב לידיעה.