גיל רושינק מימש מניות אלקטרה נדל"ן בתמורה כוללת של 6.5 מיליון שקל

רושינק מכר בעסקה מחוץ לבורסה חבילה של כ-0.5% מהון החברה, לפי מחיר מניה הקרוב ל-21 שקל • רשם רווח של כ-4.5 מיליון שקל

גיל רושינק / צילום: יונתן בלום, גלובס
גיל רושינק / צילום: יונתן בלום, גלובס

מניית אלקטרה נדל"ן  היא אחת מהמניות הבולטות בבורסה מתחילת השנה, לאחר שכמעט והכפילה את שוויה בתקופה זו - מה שסייע לחברה גם להיכנס למדד ת"א 90 (ות"א 125) בעדכון המדדים האחרון. 

מלבד המשקיעים, מי שעוד נהנה מעליית הערך של החברה, וגם היה בין הגורמים האחראיים לה, הוא מנכ"ל החברה, גיל רושינק, שכעת, לקראת סוף מועד מימוש חבילת אופציות שקיבל עם כניסתו לתפקיד ב-2015, החליט לממשה בתמורה כוללת של כ-6.5 מיליון שקל, וברווח של כ-4.5 מיליון שקל.

לפי העדכון של אלקטרה נדל"ן בנושא, רושינק מכר בעסקה מחוץ לבורסה חבילה של כ-0.5% מהון החברה (כ-308 אלף מניות), לפי מחיר מניה הקרוב ל-21 שקל - דומה לערכה הנוכחי, המשקף לחברה שווי של כ-1.2 מיליארד שקל. את חבילת האופציות שהומרו למניות קיבל כאמור רושינק עם כניסתו לתפקיד ב-2015, במחיר מימוש של כ-6.5 שקלים, וזאת כששווי מניית אלקטרה נדל"ן נע באותה עת סביב 5 שקלים.

החל מתחילת 2016 פעילותה של אלקטרה נדל"ן מתרכזת במקבצי דיור בדרום מזרח ארה"ב, ובמקביל היא פועלת להשלמת מימוש נכסי הנדל"ן המניב ופעילות הייזום שהייתה בידיה טרם לכך.

לפי הנתונים האחרונים שפרסמה אלקטרה נדל"ן, כיום היא שותפה בכ-27.5 אלף יחידות דיור ב-81 נכסים במדינות טקסס, פלורידה, צפון ודרום קרולניה, ג'ורג'יה וטנסי. בעלי השליטה בחברה הם האחים מיכאל (מייקי) ודניאל זלקינד, המחזיקים בה באמצעות חברת אלקו.

בשבועות האחרונים סיכמה אלקטרה נדל"ן את המחצית הראשונה של 2019 עם קפיצה של כ-85% בהכנסותיה, שהגיעו לכ-80 מיליון שקל, והרווח הנקי שלה לתקופה זו קפץ פי 6, והגיע לכ-41 מיליון שקל.