חדשנות | פודקאסט

כך מקדמים את החדשנות בשירותים הציבוריים עם 4 מיליון שקל בשנה בלבד

המכון הישראלי לחדשנות זוכה לתקצוב זעום שלא מאפשר להחליף תהליכי הטמעת חדשנות בארגון • מנכ"ל המכון, יונתן מנוחין, מסביר איך עושים זאת • האזינו ל"קומיוניקאסט" - פודקאסט על קהילות

המכון הישראלי לחדשנות הוא ארגון ללא מטרת רווח, שאחת ממטרותיו העיקריות לוודא שהחדשנות הישראלית נמצאת בשירותים הציבוריים. הכלים הניתנים על-ידי המכון לא נועדו להחליף תהליכי הטמעת חדשנות בארגון, אלא להשלימם, מסביר יונתן מנוחין, מנכ"ל המכון.

בראיון ל"קומיוניקאסט" מספר מנוחין על ארבעת התחומים בהם בחרו להתמקד משרד הכלכלה וישראל דיגיטלית וסביבם בנו את קהילות החדשנות - אקוסיסטמים משגשגים, הוותיק ביניהם הוא Ecomotion, עם כנס שנתי ענק. שמענו על התחומים השונים והאתגרים שבכל אחד בהם (חינוך, בריאות, תחבורה וחקלאות), על התהליך, הפעילות באונליין מול האונליין ועל הדרך ליצירת קשר עם המכון והתוכניות לעתיד.

■■

האזינו לפרקים נוספים של "קומיוניקאסט" - פודקאסט על קהילות בהנחיית טליה תורג'מן ודנה מושקוביץ-גלבוע.
ניתן למצוא עשרות פרקים נוספים באפליקציות הפודקאסטים השונות

■■

Communicast הוא פודקאסט על קהילות וחיבורים. בפודקאסט תשמעו על מנהלי קהילות ויזמים שמחברים אנשים ועסקים. בכל פרק נדבר על קהילות, יזמות, שיווק וצמיחה ואיך כל אלה מתחברים לביזנס.

הפודקאסט הוא בשיתוף מערכת "גלובס" ובתמיכת Rise TLV.

את הפודקאסט מנחות טליה תורג'מן , מייסדת Secret Dinner, מיזם המחבר חברות ויחידים ומרחיב את רשת הקשרים המקומית והגלובלית שלהם על-ידי ארוחות סודיות. תורג'מן מתמחה בשיווק, ניהול ופיתוח עסקי בינלאומי ונמנית עם מייסדי קבוצת מנהלי הקהילות של ישראל מטעם התוכנית הגלובלית של פייסבוק CLC - community leadership program; ו דנה מושקוביץ-גלבוע , יזמת תיירות דיגיטלית, מנהלת קהילות טיולים ויוצרת התוכן בבלוג הטיולים Flying Dana.