שרון זכות ייפרד מרבד עם מענקים של עד 1.7 מיליון שקל

החברה מבקשת מבעלי מניותיה לאשר את חבילת הפרישה למנכ"ל היוצא, שיחד עם עלות העסקתו השוטפת צפויה להצטבר בסיכום 2019 לכ-3.3 מיליון שקל

שרון זכות / צילום: אלון רון
שרון זכות / צילום: אלון רון

אחרי שינויי השליטה בחברת הנדל"ן רבד, ושינויי ההנהלה שהגיעו בעקבותיהם, כעת מבקשת החברה מבעלי מניותיה לאשר את חבילת הפרישה למנכ"ל היוצא, שרון זכות, שיחד עם עלות העסקתו השוטפת צפויה להצטבר בסיכום 2019 לכ-3.3 מיליון שקל.

בהתאם למדיניות התגמול של רבד, החברה מבקשת לאשר לזכות מענק חד-פעמי של 5 משכורות חודשיות, זאת נוסף למענק מיוחד של 4 משכורות חודשיות, "בכפוף לעמידה ביעדים מסוימים". עוד יהיה זכאי זכות למענק בגין שנת 2019, שבחלקו מותנה בגין יעדי החברה לשנה זו ובחלקו בשיקול דעת של הדירקטוריון, כך שסכום המענקים המקסימלי עשוי להגיע ל-1.7 מיליון שקל. 

בסוף החודש יסיים זכות כהונה של כ-7 שנים בראשותה של רבד, שם ציינו בעניינו בין היתר כי בתקופתו כמנכ"ל הוא הצליח "לתרום תרומה ניכרת לקידום החברה, הרחבת פעילותה לתחומים נוספים ולייצוב וקידום עסקיה". עלות העסקתו של זכות ברבד ב-2018 עמדה על כ-2 מיליון שקל.

בעלי המניות של רבד יתבקשו באסיפה המתוכננת בחודש הבא, גם לאשר את תנאי העסקתה של המנכ"לית הנכנסת, לירז רגב, בהיקף משרה של 75%, בעלות שכר שנתית המוערכת בכ-1 מיליון שקל, על בסיס עלות תגמולים חודשית של כ-83 אלף שקל.

ברבד ציינו כי חבילת התגמול של רגב העומדת על הפרק כעת "אינה כוללת מענק משתנה מעבר לגמול הקבוע", וכי בכוונת החברה להעלות עניין זה לאישור נפרד בתחילת השנה הבאה. עוד ציינו לגבי המנכ"לית הנכנסת כי היא מחזיקה ב"ניסיון עסקי, פיננסי וניהולי ומומחיות בניהול בתחום בו פועלת החברה".

באסיפה יעמוד לאישור גם מנגנון החזר ההוצאות ליונל כהן ואיציק עוז, שניים מבעלי השליטה בחברה, במסגרת תפקידם בדירקטוריון, כהן כיו"ר ועוז כדירקטור פעיל שיכהן מטעמה בכמה תפקידים. לפי ההצעה, רבד תחזיר לכהן ולעוז הוצאות הקשורות "לקידום עניינה של החברה", וזאת "מבלי שנקבעה תקרה לסכום החזר ההוצאות".

רבד, העוסקת בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל, בהפעלת בתי אבות באנגליה ובנדל"ן יזמי בישראל, עברה לשליטתם של כהן, עוז וחברת בית הזהב (בה שותף כהן) בחודש פברואר האחרון, מידיו של יגאל אהובי ובעל מניות המיעוט צבי בירן, תמורת כ-104 מיליון שקל.

מניית רבד  שמרה על יציבות בשנה האחרונה ומשקפת לחברה שווי של כ-180 מיליון שקל.