עוברת לסטרימינג: yes השיקה את שירות הטלוויזיה באינטרנט. כמה הוא יעלה לכם, ומה יקרה ללוויין?

המוצר החדש ייקרא yes+ ויסופק ללקוחות ללא תוספת תשלום • לדברי רן גוראון, מנכ"ל החברה, "העבודה על השירות החדש לקחה שנה. yes משנה את פניה לטובת האינטרנט, והשינוי נמצא בעיצומו. עבדנו עם אפל במודל חסר תקדים להצעה חדשה ללקוח"

רן גוראון, מנכ"ל yes / צילום: שלומי יוסף, גלובס
רן גוראון, מנכ"ל yes / צילום: שלומי יוסף, גלובס

חברת yes השיקה היום (ב') את שירות הטלוויזיה החדש שלה על גבי האינטרנט.

המוצר החדש ייקרא yes+ ויסופק ללקוחות ללא תוספת תשלום, בנוסף לכך הסטרימר אפל טי וי הוא במודל השכרה. האפל טי וי יוצע במתנה ושווי ההטבות יגיע למעל אלף שקל. החבילה תעלה 199 שקל לחודש. בטריפל יוצעו חבילות של 299 שקלים ל-yes+. ההרשמה נפתחת היום ובהדרגה כל הלקוחות יוכלו לקבל את המוצר.

הממשק כולל אזור צפייה אישי, יכולת גלילה וניווט מהירה בין הערוצים. בנוסף תציע החברה שירות Catch up (צפייה אחורה) למשך שבוע אחורה. כמו כן, דמויות מוכרות בתרבות יציגו את המלצות הצפייה שלהם.

לדברי רן גוראון, מנכ"ל החברה, "העבודה על השירות החדש לקחה שנה. yes הייתה הראשונה במובילות הטכנולוגיות ועכשיו היא משנה את פניה לטובת האינטרנט, והשינוי נמצא בעיצומו". לדבריו, "הלקוח רוצה לקבל מוצר טלוויזיוני חדש ומשוכלל".

גוראון אמר כי "אנחנו יוצאים לדרך לתהליך שייקח מספר שנים של ירידה מהלוויין. באירוע הזה השותף שלנו הוא אפל. עבדנו ביחד במודל חסר תקדים להצעה חדשה ללקוח".

גוראון הוסיף כי "החברות בנות נמצאות בתוך תהליך סינרגיה. השקנו טריפל בפעם הראשונה שמאפשר לנו את החזון של מכירת שירות במקום אחד. גולת הכותרת היום היא הסטרימינג בחוויית המשתמש עם מובילות בולטת".

מנכ"ל החברה סיפר גם כי הממשק החדש "מגוון שיתופי-פעולה ולצרוך את התוכן במלואו בכל המסכים". 

אילן סיגל סמנכ"ל השיווק של yes אמר הבוקר ש"מדובר בבוקר חדש ומרגש שבו החברה מביאה את ממשק המשתמש המתקדם ביותר וחוויית הטלוויזיה מהטובות בעולם. יש לנו הזדמנות חד פעמית להנגיש חוויה חדשה ובחרנו את המומחים הטובים ביותר. בחנו את הממשקים הכי מתקדמים בעולם. עשינו סקרים אצל הלקוחות שלנו וזיקקנו את התובנות. התוכן הוא המלך. אבל הוא לא מספיק. חוויית המשתמש והממשק היא המלכה. הלקוחות רוצים תוכן מקורי אבל רוצים גם לצאת אל העולם. רוצים שליטה על התוכן של הילדים. כל התובנות הללו הובילו אותנו לחוויה מהטובות בעולם בטלוויזיה".

לדברי סיגל, "yes+ הוא שירות סטרימינג מהגדולים בעולם. כל התוכן של yes יהיה נגיש במוצר החדש עם אלפי תכנים כמו שרק yes יודעת לייצר. שיתוף-הפעולה עם אפל כלל את רמת הפיתוח לטובת הממשק החדש. כל הסטרימרים תומכי אנדרואיד יהיו גם זמינים. נשיק בקרוב סטרימר חדש בשיתוף-פעולה עם גוגל TV. נשתף פעולה עם נטפליקס, אמזון פריים ועוד".