סלקום הפתיעה לרעה עם ניוד שלילי של מעל ל-5,000 לקוחות

אוקטובר 2019: חברת WE4G ממשיכה להוביל בצמיחה עם תוספת של 5,000 ניודים נטו • פלאפון רשמה ניוד שלילי זניח של כ-400 בלבד • ואילו פרטנר התעשתה, החליטה להפסיק את הדימום בניודים שאפיין אותה בשנים האחרונות וצמצמה את המספר ל-550 ניודים שליליים

מנכ"ל סלקום ניר שטרן / צילום: תמר מצפי
מנכ"ל סלקום ניר שטרן / צילום: תמר מצפי

חברת הסלולר WE4G המשיכה להוביל את טבלת הניידות בחודש אוקטובר 2019, למרות שמדובר היה בחודש עם מספר ימי עסקים קצר יחסית בגלל החגים. החברה רשמה 5,000 ניודים נטו (מתניידים מינוס נוטשים ללא מצטרפים חדשים), והמספר מלמד על כך שהחברה ממשיכה להוביל את הגיוסים בשוק, והמודל שלה של תשלום קבוע לכל החיים עושה את העבודה.

אחריה בטבלת הניודים נמצא רמי לוי סלולרשרשמה 1,900 ניודים נטו; ואחריה 019 מובייל, שסיימה את החודש מאוזנת.

פלאפון רשמה ניוד שלילי זניח של כ-400 ניודים בלבד, ואילו פרטנר התעשתה, החליטה להפסיק את הדימום בניודים שאפיין אותה בשנים האחרונות וצמצמה את המספר ל-550 ניודים שליליים בלבד בחודש שעבר. כנראה שהחברה החליטה לשמר לקוחות במחירים אטרקטיביים, וכבר כמה חודשים שהמספרים מדברים בעד עצמם, ופרטנר מצמצמת את הנטישה ממנה.

גולן טלקום איבדה באוקטובר 580 לקוחות בלבד, הוט מובייל איבדה 1,650 לקוחות, ואילו סלקום איבדה 5,200 לקוחות - מספר חריג בהחלט שככל הנראה קשור לסכסוך העבודה ולעימותים שהנהלת החברה והעובדים נקלעו אליהם בעקבות הכוונה לפטר מאות עובדים. נזכיר כי עובדי סלקום פתחו בשביתה בעקבות ההודעה על הפיטורים הצפויים, וככל הנראה זו הסיבה המרכזית לאיבוד הלקוחות.