נכנסים לקנאביס: בכירים נוספים מצטרפים לתעשייה

רינת גזית מונתה לדירקטורית בלתי תלויה בפנאקסיה ישראל, מפעל ייצור הקנאביס בלוד • טוגדר, המגדלת קנאביס רפואי וקיבלה לאחרונה אישור להתחיל בגידול לצרכים מסחריים, הודיעה על מינוי יואב אליישוב למנהל תחום הפארמה בחברה

רינת גזית  / צילום: פנאקסיה
רינת גזית / צילום: פנאקסיה

מספר בכירים נוספים שלא נרתעו מהירידה בשווי החברות בתחום הקנאביס הצטרפו השבוע לתעשייה. רינת גזית מונתה לדירקטורית בלתי תלויה בפנאקסיה ישראל, מפעל ייצור הקנאביס בלוד, אשר קיבל לאחרונה אישור כי הוא עומד גם בתקני ה-GMP של הרשות האירופית.

גזית היא יועצת בתחום המיזוגים והרכישות, וייעצה בין היתר לאורמת טכנולוגיות, למגל מערכות ביטחון ולקבוצת פטרבורג. בעבר שימשה בתפקידי ניהול בקבוצת בני שטינמץ (BSG), כמנהלת המיזוגים והרכישות של קבוצת שיכון ובינוי מקבוצת אריסון וכ-VP בפועלים שוקי הון. היא מכהנת כדירקטורית בחברות נוספות, ביניהן דלתא גליל, מליסרון, ויתניה, אליום מדיקל, רציו פטרוליום, אירונאוטיקס, החברה לפיתוח קיסריה, אקסלנס בית השקעות ועוד.

עוד מינתה פנאקסיה את מרכוס וייט לוועדה המדעית המייעצת של החברה. וייט הוא מומחה לרישום תרופות ממקור צמחי מול רשויות התרופות באירופה.

חברת טוגדר, המגדלת קנאביס רפואי וקיבלה לאחרונה אישור להתחיל בגידול לצרכים מסחריים, הודיעה על מינוי יואב אליישוב למנהל תחום הפארמה בחברה. בתפקידו זה יהיה אחראי לפיתוח מוצרי קנאביס עבור התוויות שונות, שיתופי פעולה עם שחקנים בתחום הפארמה וכן על פעילות המחקר והפיתוח של קנאביליס. אליישוב, רוקח בהכשרתו, היה מנכ"ל חברת התרופות תרימה, שרשמה הכנסות של עשרות מיליוני שקלים, וכן כיהן במספר תפקידי ניהול בחברת התרופות הבינלאומית נוברטיס.