הדירקטורים הבלתי תלויים בפרטנר רוצים למנות דירקטור נוסף

על רקע ההתפטרות הצפויה היום של נציגי חיים סבן בדירקטוריון פרטנר, הדירקטורים הנותרים חוששים שלא יהיה רוב לקיום ישיבות הדירקטוריון

לוגו פרטנר
לוגו פרטנר

חברת פרטנר נכנסת לתקופת אי-ודאות, והיום (ד') צפויים הדירקטורים מקרב קבוצת סבן להתפטר מהדירקטוריון. עקב כך, הדירקטורים מקרב הציבור והבלתי תלויים צפויים למנות דירקטור אחד או שניים, על-מנת שהדבר יאפשר לדירקטוריון לקבל החלטות. במקביל, אתמול (ג') אישר בית המשפט את מינויו של עו"ד אהוד סול ככונס נכסים לגרעין השליטה בפרטנר .

הדירקטורים שאינם נמנים עם קבוצת סבן הבהירו כי אינם מתכוונים להישאר בחברה מיד עם מינוי כונס הנכסים, והם צפויים להגיש את התפטרותם היום. המשמעות היא שדירקטוריון פרטנר עשוי להישאר ללא קוורום, ובתקופת הביניים אותם דירקטורים חוששים שהחברה והדירקטוריון לא יוכלו להתנהל כסדרם, ולכן פנו וביקשו ייעוץ משפטי מעו"ד גיורא ארדינסט.

מהצד השני, האצ'יסון רוצה למנות את עמיקם כהן ואת דן אלדר כדירקטורים, אך ללא היתר שליטה היא תצטרך לקבל אישורים ספציפיים לכך ממשרד התקשורת ומרשות התחרות, והדבר יצטרך גם לקבל את אישור בית המשפט. כרגע ככל הנראה לא נרשמת התנגדות מצד הדירקטורים הנותרים בפרטנר לכך שכהן ואלדר ימונו, אבל הם רוצים להבטיח שהדבר נעשה כדין.

גרעין השליטה בפרטנר עבר מידיו של איש העסקים חיים סבן לכונס נכסים, וזאת על רקע הודעתו של סבן שהוא לא יעמוד בתנאי ההלוואה שהעמידה לו האצ'יסון במסגרת רכישת השליטה בפרטנר בהיקף של 300 מיליון דולר. האצ'יסון צפויה להגיש בקרוב בקשות לקבלת היתר שליטה ומיזוג ממשרד התקשורת ומרשות התחרות, ועד שיתקבלו האישורים הנדרשים, כונס הנכסים יידרש לדאוג שהחברה מתנהלת כסדרה.