עמית דרור, נשיא ומנכ"ל ננו דיימנשן, פורש מתפקידו; יואב שטרן יחליפו

דרור יישאר בחברה, ויעבור לתפקיד של Customer Success Officer, וימשיך לכהן גם כדירקטור

עמית דרור / צילום: ננו דיימנשן
עמית דרור / צילום: ננו דיימנשן

עמית דרור, ממייסדי חברת הדפסת התלת-ממד ננו דיימנשן, פורש מתפקיד נשיא ומנכ"ל החברה לאחר למעלה מ-5 שנים ויוחלף על-ידי יואב שטרן. דרור יישאר בחברה, ויעבור לתפקיד של Customer Success Officer, וימשיך לכהן גם כדירקטור. למעשה, דרור הוביל את החברה מתחילת דרכה ועד ייצור מוצר קיים שנמכר בשוק, ושטרן אמור להוביל אותה להרחבת פעילות ולצמיחה במכירות.

לפי הודעת ננו דיימנשן, שטרן הוא מנכ"ל מנוסה עם עשרות שנות ניסיון כמנכ"ל, יו"ר ומשקיע אקטיבי בחברות הייטק. הוא העביר את מרבית הקריירה שלו בארה"ב. לדברי אבי ריכנטל, יו"ר ננו דיימנשן, "יואב הצליח להעביר מספר חברות טכנולוגיות מובילות ומבטיחות אל שלב הצמיחה, וזה בדיוק מה שננו דיימנשן צריכה בשלב זה. אנו מודים מאוד לעמית דרור, שיחד עם דירקטוריון החברה הניע והוביל את תהליך החיפוש למנכ"ל החדש".

שטרן מסר שהוא נרגש להוביל את החברה, שהיא לדבריו בעלת טכנולוגיה מובילה ופוטנציאל שוק. "אני מאמין כי שילוב של התקשרות עם לקוחות מובילים ברחבי העולם עם הטכנולוגיה שננו דיימנשן כבר פיתחה הינו חסר תקדים", אמר שטרן.

דרור מסר כי כמייסד החברה, "אני גאה בהצלחה שלנו לקחת חזון פורץ דרך ולהמירו למוצר מוצלח המשנה את האופן בו מיוצרת אלקטרוניקה. החברה נהנית מצמיחה בהכנסות, הכרה בינלאומית ואימוץ גדול של מוצריה, אך אני מאמין שאנחנו יכולים להצליח עוד יותר. לאחר שביליתי עם יואב מספר חודשים, אני משוכנע כי הוא האיש הנכון להוביל אותנו קדימה ולכן ביקשתי ממנו באופו אישי להחליף אותי ולממש את הפוטנציאל המלא של החברה".

ננו דיימנשן מייצרת מדפסות תלת-ממד שמיועדות להדפסת רכיבים אלקטרוניים. היא נסחרת בנאסד"ק ובת"א בשווי של 11 מיליון דולר אחרי ירידה של 82% במחיר המניה בשנה האחרונה.