כבר לא רק נתניה: תשובה עובר לקומות העליונות של מגדל "פארק בבלי"

בני הזוג תשובה יחלקו את זמנם בין ביתם הנוכחי בשכונת פולג בנתניה ודירת דופלקס בחלק העליון של מגדל דירות בפרויקט "פארק בבלי", אותה מקימה חברת אלעד ישראל מגורים שבבעלותו של תשובה

חיה ויצחק תשובה יחד עם גל נאור  / צילום: אביב חופי
חיה ויצחק תשובה יחד עם גל נאור / צילום: אביב חופי

תושבי שכונת בבלי בתל אביב מקבלים בימים אלה את פניהם של שכנים חדשים. איש העסקים יצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת דלק, ואשתו חיה, יחלקו את זמנם בין ביתם הנוכחי בשכונת פולג בנתניה לדירת דופלקס בחלק העליון של מגדל דירות בפרויקט "פארק בבלי", שבנתה פלאזה אינטרנשיונל של אלעד ישראל מגורים שבבעלותו של תשובה.

את הדירה החדשה עיצבה בתם של בני הזוג תשובה - האדריכלית והיזמית גל נאור. נאור עיצבה את הפרויקט כולו, ובתוכו כאמור גם את דירת הוריה שכוללת סלון עם חלל כפול וחדרי אירוח. הדירה של הזוג תשובה משתרעת על פני כ-700 מ"ר, וכוללת שלושה כיווני אוויר. נציין כי מחיר ממוצע בפרויקט נאמד בכ-50 אלף שקל למ"ר.

מגדל בבלי  / צילום: סאשה פרילוצקי
 מגדל בבלי / צילום: סאשה פרילוצקי

בשבוע שעבר ערכה נאור השקה חגיגית לתחילת השיווק של המגדל השני בפרויקט, אליה כמובן הגיעו גם הוריה. עוד הגיעו להשקת הבניין השני: משה קראדי, מפכ"ל המשטרה לשעבר ויו"ר דלק ישראל; איש העסקים גד קרובינר ורעייתו קרן; בועז ואיילה מולדבסקי; ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט; עידן ולס, מנכ"ל קבוצת תשובה הנכנס; איש העסקים גד זאבי, יו"ר פעילים ורבים אחרים.

נאור, נשיאה ומייסדת הפלאזה אינטרנשיונל מקבוצת תשובה, ערכה למתעניינים סיור בדירה לדוגמה שבעיצובה בקומה ה-11 שבמגדל הראשון. חברות וחברי הסיור עלו לפנטהאוז שבקומה ה-43 המשתרע על כ-1,000 מ"ר, ושוויו נאמד ב-110 מיליון שקל. מגדל זה עתיד להתאכלס בקיץ 2023. היקף פרויקט פארק בבלי נאמד ב-1.3 מיליארד שקל .

נזכיר, כי בנייתו של הפרויקט לוותה במחאה של תושבי גבעת עמל ב' בעיר, ובסופה הוחלט כי אלעד מגורים תפצה 18 משפחות. בנייתו של המגדל השני בפרויקט גם היא עוכבה בשל סאגה משפטית - במרץ האחרון נתן בית המשפט המחוזי בתל אביב תוקף של פסק דין להסכמות בין אלעד ישראל מגורים שבבעלות תשובה לבין עיריית תל אביב בנוגע להמשך הבנייה. ההסכמות הן תולדה של עתירה שהגישה אלעד מגורים למחוזי על-מנת שבית המשפט יורה לעיריית תל אביב להסיר את סירובה להנפיק היתר בנייה למגדל. בהבנות בין אלעד לעירייה הודגש שחובת הפינוי בפועל של כל המחזיקים במתחם חלה ותמשיך לחול על החברה