לאחר שהצטלם לסרטון עם נתניהו: אראל סג"ל הושעה מתאגיד השידור

בסרטון שגרם להשעייתו, סג"ל שר יחד עם ינון מגל, שמעון ריקלין ורה"מ נתניהו את השיר "שבחי ירושלים" • תקנון תאגיד השידור הציבורי קובע סייגים להזדהות הפוליטית הפומבית שיכול להביע אדם המועסק בארגון, ואוסר לחלוטין השתתפות בתעמולת בחירות

אראל סג"ל / צילום: תמר מצפי
אראל סג"ל / צילום: תמר מצפי

תאגיד השידור הציבורי "כאן" החליט להשעות באופן זמני את מגיש תוכניות האקטואליה אראל סג"ל, זאת לאחר שלקח חלק בסרטון תעמולת בחירות של הליכוד.

בסרטון נראים אראל סג"ל, ינון מגל ושמעון ריקלין שרים את השיר "שבחי ירושלים" ביחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. בסוף השיר שולח נתניהו עקיצה סמויה לכיוון כחול לבן, כשהוא שואל את שותפיו לשירה: "הבאתם את הדרבוקות?". 

 

תקנון תאגיד השידור הציבורי קובע סייגים להזדהות הפוליטית הפומבית שיכול להביע אדם המועסק בארגון, ואוסר לחלוטין השתתפות בתעמולת בחירות.

נזכיר כי סג"ל משדר תוכנית אקטואליה יומית בערוץ כאן 11 בשם "קלמן וסג"ל" יחד עם קלמן ליבסקינד, זאת בנוסף להגשת תוכנית אקטואליה ברדיו 103FM.

אראל סג"ל בחר שלא להגיב לידיעה. מחטיבת החדשות בתאגיד השידור נמסר: "הסרטון מהווה לכאורה עבירה על כללי האתיקה של התאגיד, שאוסרים על השתתפות בתעמולת בחירות. סג"ל הושעה עד לבירור העניין".