שינוי ארגוני בקשת: הנהלה עצמאית לערוץ 12 בראשות חיליק שריר

בכך משלימה קשת היערכות למבנה ארגוני חדש, בו פועלות הנהלות עצמאיות תחת מטריית ההנהלה המרכזית של הקבוצה ויחידות מטה משותפות • חברת חדשות 12 לא תיכלל בהנהלה המשותפת

חיליק שריר, סמנכ"ל התוכניות של קשת / צילום: יוסי אלוני
חיליק שריר, סמנכ"ל התוכניות של קשת / צילום: יוסי אלוני

קבוצת קשת מודיעה היום (ד') על שינויים במבנה הארגוני של הקבוצה, במסגרתו תוקם תחת הנהלת הקבוצה הנהלה עצמאית לערוץ 12, בראשה יעמוד סמנכ"ל התוכניות חיליק שריר. 

קשת מזוהה מבחינת התפיסה של הציבור הרחב כערוץ טלוויזיה, אך בשנים האחרונות נעשו בה מספר מהלכים כדי לייצר לחברה עוגני פעילות נוספים שהופכים אותה לבית תוכן ולא רק ערוץ טלוויזיה - המרכזיים בהם הם הקמת אתר האינטרנט מאקו וזרוע ההפקות הבינלאומיות קשת אינטרנשיונל. נזכיר כי בעלי המניות של קשת הם גם בעלי השליטה של חברת חדשות 12.

בישיבת מנהלים שנערכה בקשת הציג מנכ"ל הקבוצה אבי ניר מבנה ארגוני חדש, במסגרתו כאמור תוקם לראשונה הנהלה עצמאית לערוץ 12, שתפעל במקביל להנהלת mako ו-ki. בראש הנהלת הערוץ יעמוד כאמור סמנכ"ל התוכניות חיליק שריר.

חברת חדשות 12, המהווה אף היא חלק מהקבוצה, לא תיכלל בהנהלה המשותפת. נזכיר כי על-פי החוק, לחברות החדשות יש הנהלה ודירקטוריון נפרדים ועצמאיים.

מקשת נמסר בתגובה כי "בכך משלימה קשת היערכות למבנה ארגוני חדש, בו פועלות הנהלות עצמאיות תחת מטריית ההנהלה המרכזית של הקבוצה ויחידות מטה משותפות".