נכנסת לתחרות המקומית: אמזון במבצע ראשון בישראל

ענקית הקמעונאות יוצאת במבצע התקף לאתר המקומי שלה בישראל במסגרתו תעניק 10% הנחה על כל קנייה, בהגבלה לסכום של עד 20 דולר לכל קנייה בשילוח מקומי •  מדובר ביוזמה של אמזון ולא מבצע של ספק זה או אחר

אמזון./ צילום:  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב
אמזון./ צילום: צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

התחרות שמתמקדת כיום בעולמות האונליין לא מאפשרת לאמזון, שצמצמה דרמטית את המשלוחים לישראל מהאתר הבינלאומי שלה, לנוח על זרי הדפנה.

ענקית הקמעונאות יוצאת במבצע התקף לאתר המקומי שלה בישראל, במסגרתו תעניק 10% הנחה על כל קנייה, בהגבלה לסכום של עד 20 דולר לכל קנייה בשילוח מקומי. המבצע תקף על כל המוצרים באתר, כולל כפל הנחות, והוא אינו מוגבל במספר הקניות. כלומר, אפשר לפצל קנייה ולקבל את ההנחה בכל מקום מחדש.

בעמוד הפייסבוק של הקבוצה "כזה אני רוצה" מציין מנהל העמוד בני בוחניק כי מדובר במבצע ראשון מסוגן באמזון ישראל, כשהוא מסביר כי מדובר במבצע המקיף את כלל המותגים וכלל הספקים בפלטפורמה. כלומר - מדובר ביוזמה של אמזון ולא מבצע של ספק זה או אחר.

באתר המקומי נמכרים מוצרים שונים, ממוצרי ניקיון ועד פריטי ריהוט. יש לבחור במוצרים מה"שילוח מקומי" (אמזון ישראל, כלומר מוכרים מקומיים) ולהזין בתשלום את הקוד - ALD10. עוד מזכיר בוחניק כי ימי החגים העמוסים עלולים להוביל לזמני אספקה רחוקים.