חוזרת לטוס לת"א: בריטיש איירוויז תחדש את הקו מ-1 במאי

לאחרונה הודיעה גם אייר קנדה כי תחזיר את קו ת"א-מונטריאול ב-24 ביוני • יונייטד איירליינס, מהחברות הבודדות שעוד טסות לישראל גם בימים אלה, מתכננת להחזיר את קו ניוארק-ת"א לפעילות של שתי טיסות יומיות במקום טיסה יומית אחת, וזאת מ-4 ביוני

מטוס של בריטיש איירוויז / צילום: shutterstock
מטוס של בריטיש איירוויז / צילום: shutterstock

אחרי שאייר קנדה כבר הודיעה על שיבוץ של טיסות בקווים שונים כולל לתל-אביב - גם בריטיש איירוויז מחזירה את הטיסות בקו לונדון-תל-אביב למערכת שלה. לפי האתר של החברה הבריטית, טיסות בקו יהיו זמינות מ-1 במאי.

השאלה היא מה תהיה מדיניות הרשות להגירה ולאוכלוסין בהיבט של התרת כניסה לישראל. כיום מותרת הכניסה לארץ רק לבעלי דרכון ישראלי, כאשר הנוחתים מחויבים להיכנס לבידוד של 14 ימים. 

הטיסות ימריאו מדי יום ב-17:00 מלונדון לתל-אביב ומתל-אביב ללונדון למחרת היום בשעה 07:20 בבוקר. המחירים המוצגים באתר של בריטיש איירוויז הם מ-200 דולר לכיוון. 

לאחרונה הודיעה אייר קנדה כי תחזיר את הקו תל-אביב-מונטריאול ב-24 ביוני. הקו יפעל בתחילה בתדירות של שתי טיסות שבועיות ומ-6 ביולי בתדירות של שלוש טיסות שבועיות. הקו לטורונטו יחזור קודם לכן, מ-1 ביוני, במתכונת של שלוש טיסות שבועיות, ולאחר מכן, מ-23 ביוני, מתכננת החברה לחזור לטיסה יומית בקו.

יונייטד איירליינס, מהחברות הבודדות שעוד טסות לישראל גם בימים אלה בקו ניוארק-תל-אביב, מתכננת להחזיר את הקו לפעילות של שתי טיסות יומיות במקום טיסה יומית אחת, וזאת מ-4 ליוני. גם הקו לסן פרנסיסקו צפוי לחזור במתכונת של טיסה יומית מה-4 ליוני.