המאבק הופך לאישי: מה רצו עובדי חדשות 13 מהשכנים של יו"ר רשת?

אנשי חדשות 13 חילקו היום לשכניו של נדב טופלסקי מכתבים שקראו להם להתעמת עימו סביב כוונת ההנהלה לקצץ 35% מתקציב חברת החדשות

נדב טופולסקי / צילום ערן בארי
נדב טופולסקי / צילום ערן בארי

המאבק של עובדי חדשות 13 בהנהלת רשת 13 הופך לאישי: היום הגיעו חלק מאנשי החברה לבניין המגורים של יו"ר רשת נדב טופולסקי והשאירו לשכניו מכתבים, בהם הפצירו בשכנים להתעמת עימו סביב כוונת ההנהלה לקצץ 35% מתקציב חברת החדשות.

במכתב מסבירים העובדים מיהו טופולסקי, מה תפקידו ברשת ומה לשיטתם ההשלכות של תוכנית הפיטורים. "כשאתם נתקלים בנדב במעלית, בחניה או בכניסה לבניין, אל תחדלו מלשאול אותו מדוע החברה בראשותו פועלת לפגוע במעמדם המקצועי של חדשות 13 ובמקומות העבודה של אנשיה. תזכירו לו בכל דרך חוקית שגם אתם, הדיירים ברחוב רוטשילד 17, הם אזרחים הזקוקים לעיתונות חופשית ורצינית כדי ללמוד על המתרחש במדינה ולגבש את עמדתם. יחד אולי נצליח לשכנע את השכן שלכם להפסיק את ההתעמרות בחדשות 13 ובעובדיה". 

נדב טופולסקי הוא כאמור יו"ר רשת ומחזיק ב-7% מהמניות. לעובדים 'בטן מלאה' עליו כבר שבועות ארוכים, עוד מהתקופה שבה פיטר את מנכ"ל חברת החדשות גולן יוכפז חודשיים בלבד אחרי שהמיזוג בין רשת לערוץ עשר יצא לפועל. בחברה מיחסים לו חלק נכבד מהאחריות למצב אליו הגיע הערוץ אולם עד עתה נמנעו מלתקוף אותו בפומבי ובאופן ישיר.

עתה כאמור מורידים העובדים את הכפפות ומתנגחים בטופולסקי ישירות. פעולת המכתבים מופצים ברגעים אלה ממש על ידי הוועד.