תזוזות במערכת דה מרקר: עובדי המערכת ישובו לבית הארץ

וגם: עו"ד נטלי שמעון ויינשטיין מונתה למנכ"לית התאחדות קבלני השיפוצים • השיחה

בניין הארץ / צילום: תמר מצפי, גלובס
בניין הארץ / צילום: תמר מצפי, גלובס

תזוזות במערכת דה מרקר: עובדי המערכת יעזבו את משכנם בשביל המרץ בת"א, המושכר מאדם פרטי, וישובו לבית הארץ. התכנון הנוכחי הוא להעביר את רוב העבודה בעיתון לעבודה מהבית, כך שהשטחים שהוא יתפוס בבית הארץ יהיו מצומצמים. בדה מרקר ביקשו שלא להגיב לדברים.

מצנח הזהב

איתרה מיקום חדש: טל שטיינמן, לשעבר סמנכ"לית המכירות של מיקרוסופט ישראל, מונתה לסמנכ"לית מכירות גלובליות למגזר העסקי בחברת גט (Gett). מדובר בתפקיד חדש בחברה, שבמסגרתו תנהל שטיינמן את מערך המכירות ותפקח על מחזור המכירות העולמי של החברה המספקת אפליקציה לשירות הזמנת מוניות ושליחויות. 

תחדש את ההתאחדות: עו"ד נטלי שמעון ויינשטיין מונתה למנכ"לית התאחדות קבלני השיפוצים. שמעון ויינשטיין עבדה בעברה במשרד ראש הממשלה בתפקידים שונים, האחרון שבהם הוא יועצת משפטית באגף משאבי אנוש. היא הצטרפה להתאחדות קבלני השיפוצים ביוני 2016 כמנהלת ויועצת משפטית. את תפקיד המנכ"ל מילא עד כה באופן לא רשמי, היו"ר ערן סיב. 

חדשות טובות

פלטפורמת השירותים לפרילנסרים Fiverr, מזמינה עסקים קטנים בעולם להגיש בקשה למענק בסך אלף דולר, שיוענקו להם כקרדיט, וישמשו להעברת העסק לדיגיטל. את המענק יקבלו מדי חודש עד שלושה עסקים קטנים.