פרסמה דוחות והודיעה על חוזה חדש, והמניה זינקה ב-63%

לאחר הזינוק היום במניה, אלסייט נסחרת בשווי של 51 מיליון דולר אוסטרלי, שהם כ-125 מיליון שקל • החברה הונפקה לראשונה באוסטרליה ב-2017 לפי שווי של 20 מיליון דולר ומנייתה זינקה לאחר מכן לשיא של למעלה מפי 8 ממחיר ההנפקה, אך נחלשה מאז

אבטחת מידע. הנושא נמצא גבוה בסדר העדיפויות של ארגונים/צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב
אבטחת מידע. הנושא נמצא גבוה בסדר העדיפויות של ארגונים/צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

מניית אלסייט קפצה היום בבורסה האוסטרלית ב-63% לאחר שהחברה, המספקת טכנולוגיה להזרמת מידע מאובטח בזמן אמת, הודיעה על חוזה חדש בארה"ב ופרסמה תוצאות פיננסיות של המחצית הראשונה של השנה.

לאחר הזינוק היום במניה, אלסייט נסחרת בשווי של 51 מיליון דולר אוסטרלי, שהם כ-125 מיליון שקל. החברה הונפקה לראשונה באוסטרליה ב-2017 לפי שווי של 20 מיליון דולר ומנייתה זינקה לאחר מכן לשיא של למעלה מפי 8 ממחיר ההנפקה, אך נחלשה מאז. בחודשים האחרונים המניה דשדשה עד לזינוק היום.

החוזה החדש הוא לאספקת מוצר הדגל של החברה, "Halo", באמצעות הסכם שיתוף פעולה עם חברת Kintex Prime. בחברה התקבלו בשלב זה הזמנות ראשונות בסך 1.6 מיליון דולר והצפי הוא לקבלת הזמנות חוזרות משמעותיות נוספות במשך 3 השנים הקרובות.

הטכנולוגיה של אלסייט מאפשרת כאמור העברת מידע בזמן אמת והיא מסוגלת לשלוח ולקבל נתונים מוצפנים מכל מקום. בתחילה התמקדה החברה בעיקר בשוק הביטחוני, אך התרחבה לשווקים נוספים בהם שוק הטלה-רפואה. בהודעת החברה על החוזה החדש, היא מציינת שמגפת הקורונה התפשטה בארה"ב לכיוון של אזורים מרוחקים, ובמקביל על רקע המגפה עולה הסוגיה של מטופלים החולים במחלות כרוניות שמפחדים לפנות למערכת הרפואית לטיפול נדרש. אלסייט והשותפה שלה מבקשות לענות על הצורך במקומות המרוחקים בעזרת הפתרון שלהן - אספקת שירותי טלה-רפואה באמצעות תקשורת אלחוטית לחיבור מטופלים, רופאים, אמבולנסים ובתי חולים באזורים הכפריים והמרוחקים של ארה"ב, הסובלים מקשיי כיסוי סלולרי.

ניר גבאי, מייסד ומנכ"ל אלסייט, מסר היום כי "אנו שמחים לשתף פעולה עם חברה שחולקת את החזון שלנו להביא שינוי חיובי בזמן משבר וכאב. אני מאמין שהפרויקט יאפשר לחברות לתרום ולסייע בהצלת חיים תוך פיתוח שוק חדש עם הזדמנות להכנסות גדולות".

במחצית הראשונה של 2020 אלסייט רשמה תזרים שלילי של 1.2 מיליון דולר מפעילות ובסיום המחצית היו לה מזומנים בהיקף 1.8 מיליון דולר.