אירוע חריג בבית הלבן: טראמפ הוצא ממסיבת עיתונאים על ידי מאבטחים

זמן קצר לאחר שהוצא מחדר התדריכים, חזר הנשיא והסביר לעיתונאים המבולבלים כי הוצא מהחדר בפתאומיות לאחר שהשירות החשאי ירה באדם חשוד מחוץ לבית הלבן 

מאבטחיו של טראמפ מוציאים אותו מחדר התדריכים באמצע מסיבת העיתונאים לאחר ירי מחוץ לבית הלבן / צילום: AP Photo, AP
מאבטחיו של טראמפ מוציאים אותו מחדר התדריכים באמצע מסיבת העיתונאים לאחר ירי מחוץ לבית הלבן / צילום: AP Photo, AP

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הוצא בפתאומיות מתדרוך עיתונאים שהתקיים אמש בהוראת השירות החשאי, לאחר שסוכניו ירו באדם חשוד מחוץ לבית הלבן. הנשיא יצא מיד מבלי לומר דבר לעיתונאים המבולבלים שניסו לעקוב אחריו במבטיהם דרך החלונות בחדר התדרוכים.

 

לאחר מספר רגעים חזר טראמפ לחדר, וסיפר לעיתונאים כי אנשי השירות החשאי שאמונים על שמירה על חייו, ונמצאים איתו בכל עת, ירו לעבר החשוד שהועבר לאחר מכן לבית חולים.

טראמפ הוסיף כי הירי התרחש מחוץ לגדרות של הבית הלבן וכי הוא עצמו נלקח לחדר הסגלגל. "יתכן וזה לא היה קשור אלי, זה יכול היה להיות משהו אחר", אמר והוסיף כי הוא ממתין למידע נוסף שיגיע בהמשך מהשירות החשאי.

בתשובה לשאלת אחת העיתונאיות האם הוא נלחץ מכל האירוע, ענה טראמפ: "אני לא יודע - אני נראה לחוץ? חבל שזה העולם שלנו אבל העולם תמיד היה מקום מסוכן... אבל זה לא משהו מיוחד לימינו, כשמסתכלים אחורה על על המאות הקודמות, העולם תמיד היה מקום מסוכן וכך הוא גם ימשיך להיות במשך עוד תקופה".