רה"מ נתניהו: "אתמול פורסם עוד פוסט שקרא לאונס רעייתי"

במהלך סיור במפעל גילרו בבית שמש אמר ראש הממשלה כי קיים פוסט נוסף בו התבטאות מינית חריפה נגד שרה נתניהו, וטען כי לא ננקטת שום פעולה על כך • עוד התייחס לתקציב ולמשבר הכלכלי: "מקווה מאוד שנוכל להציג תקציב בימים הקרובים"

בנימין נתניהו / צילום: עמוס בן גרשום, דוברות הכנסת
בנימין נתניהו / צילום: עמוס בן גרשום, דוברות הכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי אתמול פורסם עוד פוסט הקורא לאונס אשתו. בסיור בו לקח חלק במפעל גילרו בבית שמש אמר נתניהו: "אני לא אפרט על הצעדים הביטחוניים שננקטים בשבילי, אבל אתמול פורסם עוד פוסט שקרא לאונס רעייתי, ולא ננקטת שום פעולה על כך. חקירות כן, העמדה לדין, אבל כשצריך לעשות דברים, לא נעשה דבר. לא אכנס לענייני הביטחון. אני מצפה לטיפול שוויוני, לאותו טיפול שהיו נותנים לאנשי ציבור ולכל אזרח".

אתמול שיגר נתניהו מכתב זועם ליועץ המשפטי אביחי מנדלבליט בנושא, וזה הגיב כי נפתחו 19 חקירות על האיומים נגדו. בחקירת כותב הפוסט, בו התבטאות מינית חריפה נגד שרה נתניהו, התברר כי הוא פורסם לפני שנה וחצי וכעת נתניהו אומר כי קיים פוסט נוסף.

"מקווה מאוד שנוכל להציג תקציב בימים הקרובים, כלכלת ישראל משוועת לזה"

נתניהו התייחס גם לסוגיות הכלכליות: "אנחנו כאן במפעל גילרו. שר האוצר ואני פועלים על תוכנית כלכלית שתסייע כמו שקרה במפעל הזה", והתייחס גם למשבר בעניין התקציב.

"אני מאחל לבני גנץ החלמה שלמה ומהירה. אני מקווה מאוד שנוכל להציג תקציב בימים הקרובים, כלכלת ישראל משוועת לזה", לדברי נתניהו. "תחילת שנת הלימודים זקוקה לזה, וכך גם העסקים הקטנים".

"המענק להחזרת עובדים קורה כאן. מרבית העובדים חזרו לעבודתם", הוסיף שר האוצר כ"ץ שנלווה אליו. בשיתוף עם משרד הכלכלה עובדים על תוכנית. הכי חשוב, בודקים עם רשות המסים כל בוקר כמה קיבלו מענקים. מעל 150 אלף הגישו בקשות וקיבלו מענקים. יש כאן אולם אירועים בבית שמש, ואתמול הוא עשה סימולציה עם רשות המסים על החודשים מאי ויוני. הוא הולך לקבל כמעט חצי מיליון שקל וגם החזר על הארנונה. בנינו רשת ביטחון תקציבית לבעלי עסקים כדי לעזור להם לעבור את התקופה הזו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כ״ץ סיירו במפעל ״גילרו״ במטרה לחזק את התעשייה הישראלית ולבחון מקרוב את תוכניות הסיוע להמרצת התעשייה והחזרת העובדים למשק. בסיור השתתפו גם נשיא התאחדות התעשיינים רון תומר ומנהל רשות המסים ערן יעקב.

נתניהו: "אני כאן עם שר האוצר, עם רון תומר נשיא התאחדות התעשיינים ועם אבי גלברד במפעל "גילרו" - שמייצר וופל. המפעל הזה קיבל פטור מארנונה וקיבל תמרוץ להביא עובדים. הוא עכשיו גייס עוד שמונה עובדים והוא הולך לגייס עוד עובדים. זה חלק מהתוכנית שלנו לסייע לעסקים, אני שמח לראות שהיא עובדת. תגבירו את הצריכה - תאכלו וופל, או כל דבר אחר מתוצרת ישראל. אתם רוצים לעזור לכלכלה, לעזור לעצמכם - תקנו תוצרת ישראל. זה עוזר".

נשיא התאחדות התעשיינים, ד״ר רון תומר, אמר לרה"מ כי "הציבור רוכש יותר תוצרת מקומית ומבין את החשיבות, אבל עכשיו תורה של הממשלה להתגייס, להוות דוגמה ולהחיל את חובת העדפת תוצרת הארץ על כל המכרזים הציבוריים. אני יודע שאתה פועל בעניין, אבל הבירוקרטיה הממשלתית תוקעת את הגלגלים".