משרד הפרסום לעומק התודעה זכה מחדש בתקציב הוודקה רוסקי סטנדרט

המשרד טיפל בתקציב הפרסום של המותג בשלוש השנים האחרונות, אך בהתאם למדיניות החברה הבינלאומית נדרש היבואן להוציא את התקציב למכרז • במסגרת המכרז התמודדו ארבעה משרדי פרסום, ולעומק התודעה זכה בפעם השנייה ברציפות

משרד הפרסום לעומק התודעה זכה מחדש בתקציב הוודקה רוסקי סטנדרט / צילום: שאטרסטוק
משרד הפרסום לעומק התודעה זכה מחדש בתקציב הוודקה רוסקי סטנדרט / צילום: שאטרסטוק

משרד הפרסום לעומק התודעה זכה מחדש בתקציב הפרסום של מותג הוודקה "ראשן סטנדרט". התקציב, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, מטופל במשרד מזה כשלוש שנים, אך לאחרונה יצא למכרז, במסגרתו התמודדו ארבעה משרדי פרסום. כידוע, על פרסום של אלכוהול הוטלו בשנים האחרונות שלל מגבלות, ולכן על התקציב התמודדו בעיקר חברות פרסום שמתמחות בייצור תוכן קריאטיבי, ביניהם פיץ' מקבוצת גיתם BBDO ומשרד whyworry של הפרסומאי גבי אטל.

המותג רוסקי סטנדרט מיובא לישראל על ידי חברת יורוסטנדרט. החברה משווקת אמנם מספר מותגי אלכוהול בארץ, אך מותג הוודקה זוכה למירב התמיכה הפרסומית.

כאמור, תקציב הפרסום של המותג טופל במשרד לעומק התודעה בשלוש השנים האחרונות, אך בהתאם למדיניות החברה הבינלאומית נדרש היבואן להוציא את התקציב למכרז.

מעין בלומברג, מנהלת השיווק של יורוסטנדרט, מסרה בתגובה כי "לאחר הליך תחרותי בו נדרשנו לבחון המשך התקשרות עם משרדי פרסום בהתאם לחוקי המותג הבינלאומיים, נבחר בפעם השנייה ברצף משרד לעומק התודעה".