נחתה בישראל: הדור החדש של סקודה אוקטביה

מציעה עיצוב חדש, אבזור משודרג ומנועי בנזין עם סיוע היברידי "קל" • בשלב הראשון תוצע רק גרסת הדיזל שמחירה מתחיל ב-162 אלף שקל

חברת צ'מפיון השיקה בישראל את הדור החדש של המשפחתית אוקטביה. המכונית מציגה עיצוב חדש וממדים חיצוניים גדולים יותר על בסיס גלגלים מקביל לזה של הדגם היוצא. תא הנוסעים עוצב מחדש עם מערך פיקוד חדש, בלם יד אלקטרוני וידית הילוכים מוקטנת ועם מספר רמות גימור ואבזור שונות, שהבכירות שבהן מציעות לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת מולטימדיה מתקדמת, פנסי LED אקטיביים ועוד. בנוסף מוצעת במכונית לראשונה רמת אבזור "דינמיק" שכוללת כיול מתלים ספורטיבי יותר, מרווח גחון מונמך, ספוילר אחורי וחישוקים מיוחדים.

כל הדגמים מצוידים בחבילת סיוע אקטיבית שכוללת בין השאר בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, מערכת בקרת שיוט מסתגלת ועוד. מנועי הבנזין עודכנו עם מערכת "מיקרו-היברידית" 48V, שמסייעת בהפחתת הפליטה וצריכת הדלק, והם כוללים מנוע 3 צילינדרים בנפח 1 ליטר עם 110 כ"ס ומנוע 1.5 ליטר עם 150 כ"ס זאת במקביל למנוע טורבו-דיזל 2 ליטר עם 150 כ"ס.

המחירים מתחילים ב-135 אלף שקל לגרסת ה-1 ליטר בנזין ההתחלתית ו-141 אלף לגרסת ה-1.5 ליטר. בשלב הראשון תוצע רק גרסת הדיזל שמחירה מתחיל ב-162 אלף שקל. גרסאות הבנזין יגיעו באוקטובר ובדצמבר.