מנכ"ל רשת לשעבר יוסי ורשבסקי יפיק את רצועת הבוקר של קשת

אחרי שנים בהם ניהל ערוצי טלוויזיה מנכ"ל "רשת" לשעבר, יוסי ורשבסקי, עובר לצד הספק ומקים חברת הפקה שתיקרא "העמק" אשר תתמחה בתוכניות אולפן ובסרטים דוקומונטריים • את דרכו הוא יתחיל עם חוזה להפקת רצועת הבוקר של קשת ופיתוח תוכניות לערוצי הספורט של חברת צ'רלטון

אחרי שנים בהם ניהל ערוצי טלוויזיה מנכ"ל "רשת" לשעבר, יוסי ורשבסקי, עובר לצד הספק ומקים חברת הפקה שתיקרא "העמק" אשר תתמחה בתוכניות אולפן ובסרטים דוקומונטריים. בהקמת החברה עומדים לזכותו שני נכסים חשובים שיתורגמו כעת לעבודות הפקה: מערכת יחסים טובה עם הנהלת היריבה לשעבר "קשת" ובעיקר מערכת יחסים חברית-מקצועית עם איש העסקים אלי עזור ששותף בחברת צ'רלטון. כפועל יוצא מכך מתחיל ורשבסקי את החברה החדשה שלו עם חוזה להפקת רצועת הבוקר של קשת ופיתוח תוכניות לערוצי הספורט של חברת צ'רלטון.

תחילת הדרך המקצועית של ורשבסקי הייתה בשורת תפקידים בעיתונות, הבכיר בהם הוא מנכ"ל "הארץ". בהמשך כיהן פעמיים כמנכ"ל ערוץ עשר (עם הפסקה קצרה בתפקיד יו"ר קבוצת פובליסיס מדיה). עם מיזוג ערוץ רשת ועשר, מונה בניגוד לכל הסיכויים למנכ"ל הערוץ הממוזג, אך חילוקי דעות מקצועיים בינו לבין יו"ר רשת ונציג הבעלים, נדב טופולסקי, הביאו לכך שלפני מספר חודשים עזב את התפקיד. עם זאת, נראה כי לאחר הפרדת הכוחות לא נותרו משקעים עסקיים כבדים באופן בלתי ניתן לגישור - לראייה, כשורשבסקי שקל להיכנס כשותף לחברת הפקה מסוימת בתקופה שעדין קיבל משכורת מרשת נתן לו טופולסקי את ברכת הדרך. האם זה אומר שבעתיד החברה שבבעלות ורשבסקי תפיק תוכניות עבור רשת? רק הזמן יגיד.

יוסי ורשבסקי מסר: "אחרי 38 שנים כשכיר אני יוצא לדרך חדשה. תודה ל'קשת' ול'צ'רלטון' על האמון. אתאמץ להצדיק אותו".