אבן קיסר נכנסת לשוק הפורצלן: רוכשת את השליטה בליולי קרמיקה

אבן קיסר תחזיק ברוב הון המניות ובשליטה בחברת ליולי וזו בתמורה ל-12 מיליון דולר המשקפת שווי פעילות ליולי של 34 מיליון דולר, בניכוי חוב ובנוסף לתשלום של עד 10 מיליון דולר בכפוף לעמידה ביעדים

יובל דגים, מנכ"ל אבן קיסר / צילום: יוסי מסה
יובל דגים, מנכ"ל אבן קיסר / צילום: יוסי מסה

אבן קיסר הישראלית שנסחרת בוול סטריט הודיעה היום על חתימת הסכם לרכישת השליטה בחברת ליולי קרמיקה (ליולי) עם כניסתה לשוק הפורצלן העולמי, כצעד ביישום של תכנית הצמיחה הגלובאלית.

על פי תנאי העסקה, עם השלמתה ובכפוף להתקיימותם של תנאים מתלים, אבן קיסר תחזיק ברוב הון המניות ובשליטה בחברת ליולי וזו בתמורה ל-12 מיליון דולר המשקפת שווי פעילות ליולי של 34 מיליון דולר, בניכוי חוב ובנוסף לתשלום של עד 10 מיליון דולר בכפוף לעמידה ביעדים. העסקה צפויה להיסגר במהלך 2020 בכפוף לתנאי סגירה מקובלים וצפויה להשפיע לטובה על הרווחים מעבר לשנת 2020.

ליולי היא יצרנית משטחי פורצלן עם הכנסות שנתיות של כ-18 מיליון דולר. בחברה מאמינים כי בעזרת העסקה יוכלו למנף את עוצמת המותג הגלובלי Caesarstone, ואת רשת ההפצה הגלובלית.

יובל דגים, מנכ"ל אבן-קיסר, אמר: "רכישה זו הינה צעד משמעותי במימוש תוכנית הצמיחה הגלובלית של החברה, במטרה להיות שחקנית פרימיום מובילה, בעלת הצעת חומרים מגוונת, בשוק משטחי העבודה העולמי. הרכישה תאפשר לחברה נוכחות משמעותית בקטגוריית הפורצלן העולמי, המתאפיינת בצמיחה גבוהה, לצד פורטפוליו משטחי הקוורץ המוערך שלנו. אני מאמין כי נוכל להעצים את חווית הצרכנים והשותפים העסקיים שלנו ולממש את מטרתינו להיות מותג משטחי העבודה המוביל בעולם".