דדי ריזל | בלעדי

המינוי המפתיע של דדי ריזל בקניון שרונים

דדי ריזל, מי שהיה עד לאחרונה יו"ר ועידת הקניונים, יתפוס את מקומו של אור קופרלי וינהל את קניון שרונים – כך נודע ל"גלובס"

דדי ריזל / צילום: איציק בירן
דדי ריזל / צילום: איציק בירן

דדי ריזל, מי שהיה עד לאחרונה יו"ר ועידת הקניונים, יתפוס את מקומו של אור קופרלי וינהל את קניון שרונים - כך נודע ל"גלובס". ריזל, שבעבר הרחוק ניהל גם את מתחם גן העיר בתל אביב, ישמש כעת כדמות הדומיננטית שתוביל את הקניון.

בקניון מגדירים את ריזל כ"נציג הבעלים מטעם השותפות בקניון" - משפחת קופרלי ומשפחת שלום. תחת קופרלי מנהל את הקניון בשנתיים גם מנכ"ל בפועל, אשר צפוי להמשיך בכך גם לאחר החילופים.

לפי מקורבים, עזיבת התפקיד תאפשר לקופרלי הבן, שמשמש בשנה האחרונה כמשנה למנכ"ל החברה שבניהול אביו מוטי קופרלי, להיות מעורב יותר בניהול הקבוצה מלמעלה, תוך שימת דגש על תחומים כמו תעשייה, נדל"ן, פיתוח עסקי ומשאבי אנוש.

מדובר במינוי מפתיע, לאחר שבחודשים האחרונים התמקד ריזל בריכוז מאבק רשתות האופנה והמסחר מול הקניונים, שכלל מאבקים מתוקשרים וביניהם המענקים לעידוד החזרת עובדים מטעם המדינה; השיח שניהלו רשתות האופנה והמסחר לקבלת מתן הקלות בדמי השכירות וכמו גם הלחץ לפתיחה המחודשת של המסחר בתום הסגר.

ההתאגדות יצאה היום לדרך באופן רשמי ותחל לגבות דמי חבר שנתיים בהתאם לגודל הרשת, כחלופה להתאגדות שהייתה קיימת עד המשבר באמצעות לשכת המסחר.