אקסל סולושנס תספק ללקוח של החברה נתבים ביתיים בכ-16 מיליון דולר

אתמול השלימה החברה, ששוויה בבורסה עומד על כ-146 מיליון שקל, גיוס בהיקף של כ-13 מיליון שקל בהנפקה פרטית של מניות ואופציות

יאיר פודים / צילום: כפיר זיו
יאיר פודים / צילום: כפיר זיו

חברת אקסל סולושנס  מעדכנת הבוקר כי חתמה על תוספת להסכם עם מפעיל טלקום בישראל, שהוא לקוח קיים של החברה, לאספקת ציוד רשת ביתי של נתבי VDSL 35B, אשר עונה על הדרישות לקישוריות ברוחב פס גבוה.

בהתאם להסכם, אקסל סולושנס מעריכה כי היקף ההזמנות מהלקוח של המוצרים שהיא תספק ללקוח , יסתכם בכ-16 מיליון דולר בין השנים 2020-2022 וזאת בנוסף להערכת החברה, כי היקף ההזמנות מהלקוח, למוצרי Fiber, בשנים 2019-2022 , יסתכמו לסך של כ- 14.4 מיליון דולר.

עוד מעדכנים בחברה כי נכון להיום כבר התקבלו הזמנות של מוצרי VDSL בשווי של כ- 1.8 מיליון דולר.

רונן שור, מנכ"ל אקסל, ציין כי "ההסכם החדש בא בהמשך להסכם הקודם בהיקף של כ-14.4 מיליון דולר ושניהם מגדילים את היקף הפעילות של החברה מול הלקוח בפרט ובתחומים אסטרטגים לפעילותה - ציוד רשת ביתי מתקדם ונתבי Fiber. הביקוש למוצרים של אקסל הולך וגדל בזכות הצורך לקישוריות ברוחב פס גבוה בתקופת הקורונה ובזכות שדרוג רשתות התקשורת שמשרד התקשורת מקדם. הגיוס המוצלח שהשלמנו אתמול, המהווה הבעת אמון משמעותית מהמשקיעים שלנו, יאפשר לנו לקדם את תוכניות ההתרחבות שלנו בארץ ובחו"ל".

אקסל עוסקת ביבוא, הפצה ואינטגרציה של מוצרים ושירותים מבוססי טכנולוגיות מתקדמות בתחום הטלקומוניקציה, ובכלל זה מוצרים לרשתות תקשורת קווית, אלחוטית ואופטית, מוצרים לתקשורת סלולארית, מוצרי אינטרנט של הדברים (IOT) ושירותי אבטחת מידע ושירותי ענן. יו"ר החברה הוא יאיר פודים.

אתמול השלימה החברה, ששוויה בבורסה עומד על כ-146 מיליון שקל, גיוס בהיקף של כ-13 מיליון שקל בהנפקה פרטית של מניות ואופציות.