אחרי יוניליוור ולוריאל: גם הנקל תייבא מותג טיפוח "ירוק" לישראל

ספקית מוצרי הטואלטיקה והקוסמטיקה מתחילה לשווק בארץ מותג חדש המיועד לשימוש ולמכירה במספרות • שחקניות הקוסמטיקה והטיפוח זיהו כי ישנה קהילה של צרכנים שמוכנה לשלם מחיר גבוה יותר עבור מותגים שמזוהים כ"ירוקים"

למרות הסגר בניסיון לצמצם את התפשטות הקורונה בישראל, ולהביא בין היתר לסגירת ענף המספרות, חברת הנקל משיקה מותג חדש ומצטרפת לטרנד הטיפוח הירוק בישראל. ספקית מוצרי הטואלטיקה והקוסמטיקה מתחילה לשווק בארץ מותג חדש בשוק ה"פרופשיונל", כלומר מוצרים המיועדים לשימוש ולמכירה במספרות. בכך מצטרפת הנקל לשתי המתחרות הגדולות שלה שכבר השיקו מוצרי טיפוח הממותגים כירוקים למכירה בשוק הקמעונאי - יוניליוור ולוריאל.

הנקל מתחילה לייבא לישראל את המותג האמריקאי אותנטיק ביוטי קונספט (AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT) שהושק בארה"ב ובאירופה לפני כשנה וחצי. בחברה מצהירים כי מדובר באריזות הניתנות למחזור, וכי הוא מבוסס על מרכיבים טבעיים בלבד, וכי הוא אינו עורך ניסויים בבע"ח. תחת המותג יימכרו מוצרים שמפו, מוס, ומוצרי טיפוח נוספים בטווח המחירי שבין 70 לכ-270 שקל.

בכך כאמור מצטרפת הנקל למתחרות שכבר השיקו מותגי טיפוח הממותגים כ"ירוקים" במהלך החודשים האחרונים, ביניהם מותג הטיפוח לפנים של לוריאל גרנייה ביו, והמתחרה יוניליוור אשר גם היא השיקה מותג טיפול ירוק תחת השם לאב ביוטי אנד פלאנט. בניגוד למתחרות שהשיקו את המותגים הללו ברשתות הקמעונאות, הנקל פונה דווקא לשוק המספרות.

כך או כך, שחקניות הקוסמטיקה זיהו כי ישנה קהילה של צרכנים שמוכנה לשלם מחיר גבוה יותר עבור מותגים שמזוהים כ"ירוקים". לאחרונה אמר מנכ"ל לוריאל ישראל בראיון ל"גלובס" כי "אנחנו רואים בעולם יותר צעירים שמוכנים לשלם פרמייה על ערך חברתי וסביבתי, והוא הופך לשיקול בקנייה שלהם. מעל 70% מהצרכנים באירופה מכלילים שיקול סביבתי כשהם קונים מוצר ביוטי".