נערכים לסגר: משרד התקשורת הורה על צמצום העבודה במוקדי השירות בחברות התקשורת

על פי ההודעה מוקדי השירות יעבדו 8 שעות במקום 10 שעות שבשגרה • בנוסף מאפשר המשרד חריגה בזמני המענה כך ש-20% מהשיחות לא יעמדו ביעד הקבוע בחוק של 6 דקות מענה

מוקד שירות לקוחות / אילוסטרציה: shutterstock, שאטרסטוק
מוקד שירות לקוחות / אילוסטרציה: shutterstock, שאטרסטוק

נערכים לסגר: משרד התקשורת הודיע היום למפעילים על צמצום העבודה בתקופת הסגר. על פי ההודעה מוקדי השירות יעבדו 8 שעות במקום 10 שעות שבשגרה. בנוסף מאפשר המשרד חריגה בזמני המענה כך ש-20% מהשיחות לא יעמדו ביעד הקבוע בחוק של 6 דקות מענה.

נציין כי החברות כבר מתורגלות וערוכות לספק שירות בדרך של עבודה מהבית. גם ללא הסגר החברות שחררו עובדים רבים לעבודה מהבית על רקע החשש מהדבקות ובידודים של עובדים. נדגיש כי בסגר הקודם חל ביקוש גדול בצריכת האינטרנט ולמרות שהמפעילים עמדו יפה בעומסים באופן יחסי, עדיין היו לא מעט מקרים שמפעילים לא גילו יכולת התמודדות מספקת, בעיקר בקרב חברות ה-isp.