אחרי חצי שנה - ארקיע חוזרת לטוס

החברה תפעיל טיסות בינלאומיות לרודוס, כרתים ובלגראד החל מה-2 באוקטובר ולאילת החל מה-11 באוקטובר • 550 העובדים שהוצאו לחל"ת יחזרו בהדרגה לעבודה כאשר לפי הסכם שנחתם לאחרונה כ-130 מהם יעזבו

עלייה למטוס ארקיע / צילום: איל יצהר, גלובס
עלייה למטוס ארקיע / צילום: איל יצהר, גלובס

אחרי שהייתה בהדממה במשך חצי שנה - ארקיע חוזרת לטוס. החברה הודיעה כי תפעיל טיסות בינלאומיות מה-2 באוקטובר וטיסות פנים לאילת מה-11 באוקטובר. 550 העובדים שהוצאו לחל"ת יחזרו בהדרגה לעבודה כאשר לפי הסכם שנחתם לאחרונה בין ועד העובדים ובין הנהלת החברה, כ-130 מהם יעזבו במסגרת תוכנית הבראה.

החברה נמצאת בשלבים אחרונים של הליך לקבלת הלוואה בהיקף של 130 מיליון שקל בערבות מדינה (75%) - מה שאמור לאפשר לה להתאושש מהמשבר החמור אליו היא נקלעה, בדומה לחברות תעופה רבות בעולם.

החברה תציע טיסות וחבילות נופש לשלושה יעדים המותאמים לרשימת המדינות הירוקות של משרד הבריאות ואשר הן בהלוך והן בחזור הנוסעים לא נדרשים לבידוד של 14 ימים.

ארקיע תפעיל טיסות לרודוס, כרתים ובלגראד בשלב ראשון, ובהמשך תרחיב את היעדים לסלוניקי ואתונה ותמשיך לפתוח יעדים ככל שרשימת המדינות תורחב.

לפי הודעת ארקיע מחירי הטיסות יחלו ב-230 דולר ומחירי החבילות מ-350 דולר בחבילות שיוצעו ל-3,4 ו-7 לילות.

נזכיר כי השבוע ירדה קרואטיה מהרשימת המדינות הירוקות, אחרי שמשרד הבריאות העביר אותה לרשימת המדינות האדומות ולכן הישראלים ששבים מקרואטיה נדרשים כעת להיכנס לבידוד.

בתוך כך החברה מחדשת את פעילותה בטיסות הפנים לאילת והיא מצטרפת לישראייר שעד כה פעלה בחודשים האחרונים לבדה בקו. מה-11 באוקטובר תציע ארקיע חמש טיסות יומיות בקו רמון-נתב"ג במחירים שיתחילו ב-100 שקל לכיוון.

מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל עוז ברלוביץ' הסביר כי בימים אלה נמצאים צוותי האוויר והקרקע בעיצומה של הכשרה על מנת לחזור לפעילות. בנוסף, החברה פתחה מחדש את מרכז ההזמנות שלה שגם הוא הושבת בתקופה האחרונה.