הסיטקום הוותיק "החיים זה לא הכל" נמכר לערוץ יווני

וגם: מאבקים וריבים בחברת נקסטג'ן • השיחה

אל הישראלים ששמו פעמיהם לכיוונה של יוון, מצטרף נציג נוסף. הסיטקום הוותיק "החיים זה לא הכל", שצבר רזומה של למעלה מ-140 פרקים (ששודרו בערוץ 2 בטלעד ואח"כ ברשת) נמכר על ידי ארמוזה פורמטס להפקה בערוץ Open TV היווני. את הסדרה יצר דניאל לפין והיא הופקה על ידי אולפני הבירה (JCS). בישראל כיכבו בה: אבי קושניר, ענת וקסמן, עידן אלתרמן, יעל לבנטל ואחרים.

אזור התעשייה

התפטרות דרמטית של הדירקטור סטיב ברמייסטר ותגובת נגד חריפה של המנכ"ל יניב חברון, הצניחו היום ב-13.9% את מניית חברת נקסטג'ן , שמעוניינת למזג לתוכה חברת אבחון קורונה בשם סנט מדיקל. ברמייסטר טוען כי חברון פעל בניגוד אינטרסים במהלך המיזוג, ואף כי סיפק מידע מטעה בדיווחים של החברה. חברון השיב כי הדברים חסרי אחיזה במציאות, והם נובעים מתביעה קודמת של ברמיסטר, ומ"מסע האיומים שאתה מנהל כנגד החברה וכנגדי באופן אישי מזה מספר שבועות". במכתב התגובה דורש חברון מברמייסטר פיצוי של מיליון שקל בגין פגיעה בשמו הטוב, ולא - יגיש תביעה כנגדו. עוד טוען חברון כי ברמייסטר זייף השקעה בחברת סנטק, אך לא העביר את הכספים בפועל, וכי הוא מציג את עצמו כמנכ"ל סנטק אף שהדבר אינו נכון. יש להניח כי ברמייסטר לא ישאר חייב. המשך יבוא.

מצנח הזהב

גיל סספורטס, מנכ"ל הוט טלקום לשעבר, מקים חברה קבלנית שתספק שירותים לקבוצת הוט. סספורטס אישר ל"גלובס" שהוא בשלבי הקמה של חברה, אך סירב למסור פרטים מעבר לכך. ככל הידוע סספורטס צפוי לעבוד עם חברת תאט, שהיא החברה שמספקת את שירותי הטכנאים להוט. תאט היא חברה ששייכת אף היא לפטריק דרהי, הבעלים של הוט.

גד פרץ

----

עילי לוין מונה לתפקיד סמנכ"ל התוכן ב"חדשות 13". בתפקידו האחרון כיהן לוין (31) כעורך הראשי של מהדורת החדשות של כ"אן 11", אותה עזב אחרי מסכת של יחסים עכורים עם המגישה דוריה למפל. בעברו ערך ב"חדשות 2", והיה העורך הראשי של יומן הבוקר של גלי צה"ל. 

----

על רקע מינויה של מלי מרגליות ליו"רית זמנית בכלל החזקות ביטוח, הודיעה מרגליות על התפטרותה מתפקידה כדירקטורית בלתי תלויה בחברת הפטרוכימיים. מרגליות תיפרד בחודש הבא, אחרי שבאחרונה פנתה החברה שבשליטת דיויד פדרמן, יעקב גוטנשטיין ואלכס פסל, למחזיקי האג"ח בבקשה לדחיית חלק מהתשלומים בכמה חודשים, בשל המצוקה הפיננסית שבה היא נמצאת.

אביב לוי

חדשות טובות

לא רק לאזרחי פורטוגל: קבוצת פורטוגליס, המנפקת אזרחות פורטוגלית לצאצאי מגורשי ספרד ופורטוגל, תרמה תלושי מזון ל-80 משפחות נזקקות בישראל, בשווי כולל של 55 אלף שקל.