בפעם השנייה בתוך חודש: תקלה באפליקציית משלוחי האוכל וולט

מוקדם יותר הערב, האפליקציה הפסיקה לפעול ומציגה הודעת שגיאה לכל מי שמנסה להזמין באמצעותה משלוח • לפי שעה, התקלה תוקנה • החברה סבלה מתקלה דומה לפני פחות מחודש כשאז הסבירו בחברה כי מדובר בתקלה עולמית

שליחים של חברת המשלוחים "וולט" משקיפים לעבר רחוב ריק בצל הקורונה. חברות המשלוחים הפכו להיות מרכזיים בתקופה שבה אי אפשר לצאת כמעט מהבית / צילום: כדיה לוי, גלובס
שליחים של חברת המשלוחים "וולט" משקיפים לעבר רחוב ריק בצל הקורונה. חברות המשלוחים הפכו להיות מרכזיים בתקופה שבה אי אפשר לצאת כמעט מהבית / צילום: כדיה לוי, גלובס

תקלה שנייה בתוך חודש באפליקציית משלוחי האוכל וולט השביתה גם הערב את פעילות אפליקציית משלוחי האוכל הפופולרית. לפי שעה, התקלה תוקנה.

שעה אחרי שעדכנה על הפחתת גובה העמלות מ-27% ל-22% למסעדנים לתקופת הסגר, האפליקציה הפסיקה לפעול ומציגה הודעת שגיאה לכל מי שמנסה להזמין באמצעותה משלוח. בחברה טרם הסבירו מה סיבת התקלה.

החברה סבלה מתקלה דומה לפני פחות מחודש, כשאז הסבירו בחברה כי מדובר בתקלה עולמית. כך או כך, התקלה גרמה לכך שעסקים שלא מפעילים משלוחים באופן עצמאי נאלצו לשלוח עובדים הביתה. ככל שתמשך התקלה גם הערב, נראה שהמסעדות יתקלו בקושי דומה.

אפליקציית משלוחי האוכל וולט נכנסה לישראל לפני כשנתיים, בעקבות עסקת הענק של טייק אוואי ההולנדית לרכישת תן ביס בתמורה ל-135 מיליון אירו. החברה החלה אז את הפריסה הגאוגרפית בעיר ת״א, ומאז התרחבה למגוון ערים נוספות ביניהן כפר סבא, הוד השרון ורעננה. את החברה מנהל אמרי גלאי, והיא מעסיקה כ-4,000 שליחים. זמן האספקה הממוצע למשלוח אמור לעמוד על כחצי שעה.