שתי בקשות לתביעה ייצוגית הוגשו נגד פוקס בגין עיכוב הדיווח בעסקת ג'מבו

לטענת המבקשים מועד הדיווח גרם נזק לכל מי שמכר מניות של החברה בין מועד חתימת העסקה ובין מועד הדיווח עליה, וזאת לאור עליית שער המניה לאחר הדיווח • פוקס: "לעמדת החברה ויועציה עיכוב הדיווח ומועד הדיווח תאמו את הוראות הדין"

הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס  / צילום: דימה טליאנסקי
הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס / צילום: דימה טליאנסקי

קבוצת האופנה הציבורית פוקס  מדווחת על שתי בקשות לתביעות ייצוגיות שהוגשו נגדה בגין עיכוב הדיווח על ההסכם בינה לבין רשת החנויות המוזלות היוונית, ג'מבו.

פוקס דיווחה על חתימת ההסכם עם ג'מבו לפני כשבועיים, אולם ההסכם בפועל נחתם בחודש יולי. רשות ני"ע אף פנתה לפוקס וביררה את סיבת העיכוב, מה שאילץ את פוקס להוסיף מידע לדיווח.

כעת, כאמור, מעדכנת החברה שבשליטת הראל ויזל, כי הוגשו נגדה, ונגד בעלי שליטה ודירקטורים בחברה, שתי בקשות לאשר תובענה כייצוגית. עניינן של שתי הבקשות בטענות הקשורות למועד הדיווח של החברה על העסקה בינה ובין Jumbo S.A., אשר נחתמה ב-24 ביולי, והדיווח עליה ניתן ב-15 בספטמבר.

לטענת המבקשים בשתי הבקשות, היה על החברה לדווח על ההתקשרות בעסקה לכל המאוחר עם חתימתה, ומועד הדיווח גרם נזק לכל מי שמכר מניות של החברה בין מועד חתימת העסקה ובין מועד הדיווח עליה, וזאת לאור עליית שער המניה לאחר הדיווח על העסקה. הנזק הנטען באחת הבקשות מחושב על פי עליית שער המניה ביום המסחר שלאחר הדיווח על העסקה, ובבקשה השנייה לפי עליית שער המניה בשבוע שלאחר הדיווח.

פוקס מציינת בדיווח שלה כי החברה לומדת את הבקשות באמצעות יועציה המשפטיים, וכי "לעמדת החברה ויועציה עיכוב הדיווח ומועד הדיווח תאמו את הוראות הדין".