ראש הממשלה מינה את ירדן ותיקאי כיועץ חיצוני להסברת הקורונה

ירדן ותיקאי שימש כמנהל מטה ההסברה במשרד ראש הממשלה עד 2019 ופרש אחרי 11 שנים רצופות בתפקיד, כעת הוא חוזר ללשכת ראש הממשלה בתפקיד ייעוץ חיצוני להסברה בתחום הקורונה

בנימין נתניהו / צילום: אורן בן חקון, פול
בנימין נתניהו / צילום: אורן בן חקון, פול

ירדן ותיקאי חוזר ללשכת ראש הממשלה בתפקיד ייעוץ חיצוני להסברה בתחום הקורונה. ותיקאי שימש כמנהל מטה ההסברה במשרד ראש הממשלה עד 2019 ופרש אחרי 11 שנים רצופות בתפקיד. הוא נחשב לאיש הסברה מקצועי ומנוסה.

ממשרד רה"מ נמסר כי ותיקאי יסייע במאמצי ההסברה הלאומיים במשבר הקורונה ויסייע בתכלול עבודת ההסברה של משרדי הממשלה ופיקוד העורף. "ירדן יועסק כיועץ חיצוני ויפעל בשיתוף מטה ההסברה וגורמים נוספים".

הפרסום הופיע לראשונה באתר וואלה.

למרות שבגל הראשון נעזר בנימין נתניהו ביועץ חיצוני להסברה, הדבר לא הורגש, שכן נתניהו נטל את כל הסברת המהלכים על עצמו ולא היה מעוניין לחלוק בקרדיט בשעות השידורים.

בגל השני, משמש פרופ' רוני גמזו כפרויקטור והוא התחייב לשקיפות וקשר רצוף עם הציבור. גמזו אכן מרבה לערוך מסיבות עיתונאים עם כל כתבי הבריאות ומתראיין הרבה. גם מנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי, ושר הבריאות יולי אדלשטיין מתראיינים עשרות ראיונות בשבוע.

ותיקאי עבד במהלך השנה האחרונה עם יועץ התקשורת אבי בניהו, אך כניסתו לתפקיד הייעוץ לממשלה נעשית באופן עצמאי וללא קשר למשרדו של בניהו.