אופנהיימר: מחיר יעד של 90 דולר למניית JFrog - פרמיה של 22%

מאז ההנפקה בנאסד"ק בחודש שעבר, טיפסה מניית הטכנולוגיה הישראלית ב-68%

הנפקת JFROG / צילום: SO&CO event management
הנפקת JFROG / צילום: SO&CO event management

כמעט חודש אחרי ההנפקה הראשונית של חברת הטכנולוגיה JFrog מישראל בנאסד"ק, באופנהיימר מתחילים לסקר את המניה בהמלצת "תשואת יתר" ובמחיר יעד של 90 דולר - גבוה ב-22% ממחיר השוק הנוכחי ויותר מכפול מהמחיר בהנפקה. מאז ההנפקה טיפסה מניית JFrog ב-68% וכיום שווי החברה עומד על 6.6 מיליארד דולר. אופנהיימר שימש כאחד מחתמי ההנפקה.

JFrog מספקת פתרון המאפשר עדכוני תוכנה רציפים. האנליסט איתי קידרון מאופנהיימר מצפה שהחברה תיהנה מהמעבר המואץ של ארגונים לפעילויות בדיגיטל ומהגידול בהוצאות ה-IT, וסבור שהיא תהיה גורם משבש ותוכל לזכות בנתחי שוק בשוק הגדול והצומח של ה-DevOps.

למרות שהוא חיובי כלפי החברה, הוא מציע למשקיעים לזכור את הסיכונים הטכנולוגיים והשיווקיים הגלומים בסביבת מאקרו כלכלה לא ודאית, וכן בסביבה תחרותית דינמית.

לדברי קידרון, החברה פונה למספר שווקים בעולם ה-DevOps, אשר בשנת 2019 הסתכמו ב-7.8 מיליארד דולר וצפויים לצמוח עד 2024 ל-16.2 מיליארד דולר, שנה שבה להערכתו נתח השוק של JFrog יעלה ל-2.6%.

הוא מציין כי השוק מלא במתחרות חזקות, כגון מיקרוסופט, Sonatype ו-GitLab, דבר שיוצר סביבה תחרותית מבוזרת שעלולה להפוך לקשה יותר ככל שהחברה תציע פתרונות נוספים.

מחיר היעד של אופנהיימר למניית JFrog נקבע על בסיס מכפיל EV/Sales: המתחרות נסחרות במכפילים שנעים בין 12.7 ל-44.9 לשנת 2021, ובאופנהיימר סבורים שמניית JFrog צריכה להיסחר ברף העליון של המכפילים בזכות הבידול שלה, הביצועים החזקים ותחזיות הצמיחה.

"JFrog נמצאת בעמדה טובה להציג צמיחה בקצב מהיר כשהיא ממנפת את הטכנולוגיה המבודלת שלה בחלקים קריטיים של מחזור החיים ב-DevOps, ונהנית מהמגמות הקיימות בתעשייה", מציין קידרון.

הוא מעריך שבין השנים 2019 ל-2022 הכנסות החברה יצמחו בקצב שנתי ממוצע של 33.8%, בזכות התרחבות בסיס הלקוחות שלה ואימוץ פתרונות נוספים על-ידי לקוחות קיימים. כך למשל הם מעריכים שההכנסות ב-2020 יגיעו לכ-147 מיליון דולר לעומת כ-105 מיליון דולר ב-2019, וב-2021 ההכנסות כבר יסתכמו ב-192 מיליון דולר. על פי כללי החשבונאות המקובלים (GAAP), אופנהיימר לא צופים רווח נקי בשנים הקרובות, אלא רק על בסיס Non-GAAP (בנטרול סעיפים חשבונאיים שונים).